Skift fra 2003 til 2007
Fra : Mort1s1

Dato : 05-04-09 08:56

Jeg har fået mulighed for at udskifte min Office 2003 til Office 2007,
spørgsmålet er om jeg opnår nogle umiddelbare fordele, eller måske ulemper,
ved at skifte? Jeg bruger Vista.

Mvh
Mort1s1

Fra : Klaus H

Dato : 05-04-09 09:26

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse news:49d86417$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> spørgsmålet er om jeg opnår nogle umiddelbare fordele, eller måske ulemper,

Hvis det ikke er en OEM-version, vil jeg gerne overtage den. Hvis du har det officielle mærkat og CD'en.

Klaus H

Fra : emjeppesen

Dato : 05-04-09 10:10

Mort1s1 skrev:

>umiddelbare fordele, eller måske ulemper,

2007 er meget anderledes og fuld af fjollet menugrafik. Det tager lidt
tid at finde ud af, hvordan den er skruet sammen, men den funker da
glimrende. Jeg her ikke opdaget nogle fordele.

Hilsen emj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-04-09 14:07

"Mort1s1" skrev i en meddelelse
> spørgsmålet er om jeg opnår nogle umiddelbare fordele, eller måske
> ulemper, ved at skifte?

Fordele - nej ikke nogle, der er væsentlige for de fleste.

Ulemper - den er lidt anderledes skruet sammen, og ikke helt så "nem" som
2003 - men når først man vænner sig til 2007, så er den sikkert OK - det gad
jeg så bare ikke, og gik tilbage til 2003 efter kort tid med 2007......

Men vi bliver i løbet af året tvangsindlagt til at bruge 2007 på mit job, så
der skifter jeg nok også til den igen privat......

Jan

Jeg bruger Vista.