Delphi4
Fra : Henning Madsen

Dato : 07-05-09 21:32

Har lavet et program i Delphi7 som jeg vel omskriver til Delphi4.
I uses er der noget som hedder 'Variants' i Delphi7 men ikke i Delphi4.
Delphi4 tillader ikke at jeg tilføjer 'Variants' i uses.

Er her en som vel forklare hvad 'Variants' er for en størrelse
og hvad kan jeg gøre.
med venlig hilsen
Henning

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 29-05-09 08:02

Fjern variants i D4. Her er den allerede en del af ét af de andre units.