Scripts virker ikke i Firefox
Fra : Morfar

Dato : 28-04-09 08:31

Jeg har fundet nogle script på nettet som jeg kunne tænke mig at anvende/lege med:

http://code.google.com/intl/da/apis/maps/documentation/demogallery.html?searchquery=&classname=

Alle virker fint i IE, men ingen virker i Firefox. Filerne der skal loades, bliver ikke loaded. Åbner jeg dem i Firefox på PC'en
virker det fint, men lægger jeg dem ud på en server på nettet, og åbner dem i Firefox, bliver filerne ikke loaded.

Nogen gode ideer?

Hilsen Morfar

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 28-04-09 22:30

Morfar wrote:
> [...]
> virker det fint, men lægger jeg dem ud på en server på nettet, og åbner dem i Firefox, bliver filerne ikke loaded.

Er det ikke JavaScript?

Arne

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 20-05-09 06:07

Morfar skrev:
> [...]
> virker det fint, men lægger jeg dem ud på en server på nettet, og åbner dem i Firefox, bliver filerne ikke loaded.

java != javascript... de 2 har intet med hinanden at gøre.

- cep

Fra : Benny Andersen

Dato : 21-05-09 09:12

On 20 Maj, 07:07, "\"Claus E. Petersen\" <\"Snurrberget\"@" <"REMOVE>
wrote:

> java != javascript... de 2 har intet med hinanden at gøre.

Hvad er JAVA egentligt? Resultat af nogle Stanforders slappen af i
Jakarta, noget der kan afvikle javascript eller noget der ejes af
Oracle Corporation.

Det er da heller ikke til at finde ud af.
--
Benny Andersen

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 22-05-09 01:24

Benny Andersen wrote:

> Hvad er JAVA egentligt? Resultat af nogle Stanforders slappen af i
> Jakarta, noget der kan afvikle javascript eller noget der ejes af
> Oracle Corporation.

Noget styret af JCP (Java Community Process) - hvor SUN snart Oracle
ejer nogle trademarks.

Arne

Fra : N/A

Dato : 22-05-09 01:24