Anders Hejlsberg
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 09-05-09 23:13

Jeg kan efterhånden godt forstå hvorfor den idiot aldrig blev færdig på
DIA-E.

..NET Framework 1.0
..NET Framework 1.0 Service Pack 1
..NET Framework 2.0
..NET Framework 2.0 Service Pack 1
..NET Framework 2.5
..NET Framework 2.5 Service Pack 1
..NET Framework 3.0
..NET Framework 3.0 Service Pack 1
..NET Framework 3.5

- lige nu tygger min Macbook med Vista Home Premium og Windows Update efter
35 minutter på

..NET Framework 3.5 Service Pack 1 og .NET Framewo...

og Guderne må vide hva' det skal gøre godt for.

Hva' Fa'n skal jeg med hans .NET-opdateringer lort?

--
Oops!... I did it again

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 09-05-09 23:43

Den Sat, 09 May 2009 22:12:55 +0000 skrev Axel Hammerschmidt:

> og Guderne må vide hva' det skal gøre godt for.
>
> Hva' Fa'n skal jeg med hans .NET-opdateringer lort?

Lige bortset fra at det ikke er pænt at kalde nogen "idiot", så ....:

http://msdn.microsoft.com/Message-Error.htm?aspxerrorpath=/netframework/

Microsoft ved det vist ikke selv:

Sorry, we were unable to service your request.
For the latest headlines and to see what's new, visit the MSDN home page.

Check out the various MSDN Developer Centers where you can find the
latest product information, technical resources, and community offerings.

Visit the MSDN Library for the latest technical articles, reference
documentation, downloads, and more.

---
Karl Erik.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-05-09 23:47

Axel Hammerschmidt skrev:

>Hva' Fa'n skal jeg med hans .NET-opdateringer lort?

Hvorfor Fa'n installerer du dem hvis du ikke ved hvad du skal bruge dem
til ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 09-05-09 23:57

Look what the cat dragged in - Ivan V. Klattrup:

> Hvorfor Fa'n installerer du dem hvis du ikke ved hvad du skal bruge dem
> til ?

Hvor mange Windows opdateringer ved du hvad skal bruges til?

--
Oops!... I did it again

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 17:13

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Look what the cat dragged in - Ivan V. Klattrup:

> Hvor mange Windows opdateringer ved du hvad skal bruges til?

Som regel står der hvilket hul det lukker, eller funktion de indfører...
--
KWA

Fra : Per H

Dato : 10-05-09 23:21

On 09 May 2009 22:57:24 GMT, Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com>
wrote:

>Look what the cat dragged in - Ivan V. Klattrup:

>Hvor mange Windows opdateringer ved du hvad skal bruges til?

syndtes "fanme" også der kommer mange for tiden. Et par stykker om
dagen. Det er da vildt i snart et par måneder.

per

www.peka.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-05-09 09:07

Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

> syndtes "fanme" også der kommer mange for tiden. Et par stykker om
> dagen. Det er da vildt i snart et par måneder.

Sammenlign med Windows 95 - der kom 2 ialt og den ene var en Y2K patch.

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : N_B_DK

Dato : 11-05-09 10:47

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> wrote in message
> Sammenlign med Windows 95 - der kom 2 ialt og den ene var en Y2K
> patch.

Du er ikke så god til at tælle, ellers ved du bare ikke bedre.

http://erpman1.tripod.com/win95upd.html

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-05-09 10:55

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> wrote:

> "Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> wrote in message

> Du er ikke så god til at tælle, ellers ved du bare ikke bedre.
>
> http://erpman1.tripod.com/win95upd.html

Tja, når du tæller unofficial updates med...

Fra : N_B_DK

Dato : 11-05-09 11:23

> Tja, når du tæller unofficial updates med...

Er der blot endnu flere, men der er mange flere end de TO du skrev.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-05-09 11:36

hlexa@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) crashed Echelon writing

> Tja, når du tæller unofficial updates med...

Jeg kan da se flere officielle patches. Humlen mellem Win95 og XP er nok
bare at med Win95 havde man ikke et Windows Update site, så når der var
problemer tog fandt man patchene manuelt igennem MS KB site.

--
Bjarke Andersen

Fra : Max

Dato : 10-05-09 01:00

Hej Axel

> Hva' Fa'n skal jeg med hans .NET-opdateringer lort?

Lev med dem, eller find et andet OS.

--
Mvh Max

Fra : Glenn

Dato : 10-05-09 18:11

Axel Hammerschmidt wrote:
> og Guderne må vide hva' det skal gøre godt for.
>
> Hva' Fa'n skal jeg med hans .NET-opdateringer ...?

Hej Axel

Undskyld jeg driller lidt

Jeg er "aldrig" irriteret på PCere. Jeg har reinstalleret XP 3-4 gange
på PC-hardware og reinstalleret et dual DVB-T tuner korts software, som
første gang kun fik én DVB-T tuner til at virke på DK XP. Efter ca. 2 år
reinstallerede jeg med et engelsk XP og nu virkede begge tunere
pludselig? Senere blev jeg tvunget til at reinstallere igen; begge
tunere virker stadig, men nu kommer der "protection fault" ca. hver 1/2
time. suk. Dårlig programmering et eller andet sted... eller måske er
det "kun" jordstråler? Min fantasi får mig til at gætte på at grunden
skyldes lejlighedsvis dårligt signal, som sikkert trigger
sikkerhedshuller/buffer-overflow i softwaren/firmwaren?

Iøvrigt er jeg af den overbevisning, at XP er noget af det bedste MS har
lavet... Jeg har dog ikke prøvet Windows 7.

Men jeg er stadig mere til Mac OS X. Jeg reinstallerer normalt kun Mac
OS X, når jeg f.eks. går fra 10.4 til 10.5.

Tilbage til .NET:

Her kan du læse hvad .NET er:

http://en.wikipedia.org/wiki/.NET_Framework
Citat: "...
The Microsoft .NET Framework is a software framework that can be
installed on computers running Microsoft Windows operating systems. It
includes a large library of coded solutions to prevent common
programming problems and a virtual machine that manages the execution of
programs written specifically for the framework. The .NET Framework is a
key Microsoft offering and is intended to be used by most new
applications created for the Windows platform.
...."

Iøvrigt kan .NET også fås til Mac OS X og Linux "". Det hedder Mono:
http://www.mono-project.com/
http://www.mono-project.com/news/
Citat: "...
Novell has released a new product based on Mono 2.4, the SUSE Linux
Enterprise Mono Extension, which provides commercial support for running
..NET applications on SUSE Linux Enterprise Server.

This includes hosting your ASP.NET, ASP.NET AJAX and ASP.NET MVC
applications on an Apache web server allowing your .NET code to run
side-by-side with other Web stack and open source technologies.

The Enterprise Mono Extension provides access to both commercial and
open source databases including Microsoft's SQL server, Oracle,
PostgresSQL, MySQL, Sqlite and VistaDB.
...."

Nu er der ingen undskyldninger - du må absolut installere det.

/Glenn

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 10-05-09 18:42

Glenn <nomail@xx.dk> wrote:

> Hej Axel
>
> Undskyld jeg driller lidt

Jeg har brede skuldre...

<snip>

> Iøvrigt er jeg af den overbevisning, at XP er noget af det bedste MS har
> lavet... Jeg har dog ikke prøvet Windows 7.

Så må du mene, at de andre er ualmindelig ringe

Det var faktisk sådan, da XP kom frem i sin tid, at den blev haglet ned
i sammenligning med W2K. Efter et par SP virkede det så nogenlunde.

> Men jeg er stadig mere til Mac OS X. Jeg reinstallerer normalt kun Mac
> OS X, når jeg f.eks. går fra 10.4 til 10.5.

Tja. Irritationen denne gang var over en Vista installation på en Apple
Macbook.

Men man skal bare huske, at med 2 OS får man dobbelt så meget at ærgre
sig over

<snip>

> Nu er der ingen undskyldninger - du må absolut installere det.

Jeg tror ikke det er strengt nødvendigt før der kommer et program der
brokker sig over at det ikke kan finde .NET - men nu ligger den der.