størrelses begrændsning i SPD
Fra : HSLK

Dato : 05-05-09 06:32

Hejsa

Er der nogle her der kender til at Share point Designer har svært ved
at tackle store webs ???

Problemet er det at når jeg via http redigere webben får jeg ind i
mellem en meddelse der siger web root busy try again later i følge min
web udbyder er det fordi webben er stor og SPD ikke kan tackle det.
De kan igen fejl finde.

knus Henriette.

Fra : Heine Svendsen

Dato : 05-05-09 10:40

HSLK skrev:
> [...]
> mellem en meddelse der siger web root busy try again later i følge min
> web udbyder er det fordi webben er stor og SPD ikke kan tackle det.

Prøv at redigere offline og først uploade, når du har lavet dine
rettelser.
Jeg synes selv, jeg har en ret stor web liggende, men har i hvert
fald ingen problemer med at "sykronisere" eller hvad det nu hedder
(udgiv?).
Her er mine sider: www.indigo2.dk

Lavet med Frontpage, men jeg har også testet med expression web i
nogle dage uden problemer.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : HSLK

Dato : 05-05-09 12:34

Hejsa

> [...]
> Her er mine sider: www.indigo2.dk
>
> Lavet med Frontpage, men jeg har også testet med expression web i nogle dage

Hvordan redigere man offline ???

Jeg plejer at redigere direkte på webben og trykker bare gem så gemmer
den jeg har aldrig brugt udgiv.

knus Henriette.