Hjælp til hyperlink
Fra : Vibeke Corneliussen

Dato : 02-05-09 15:35

Hej

Jeg sidder og laver hjemmeside i sharepoint designer, og er stødt
på følgende problem:
Jeg har en side med en top ramme og en main ramme. I toprammen
har jeg et link som skal åbne i mainrammen, men samtidig åbne en
anden side i toprammen (gå tilbage til forrige side i toppen),
hvordan kan jeg gøre det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-05-09 23:15

Link til et nyt frameset med de ønskede sider.
Alternativt kan du skrive noget javascript der udskifter 2 sider i dit
eksisterende frameset.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Vibeke Corneliussen

Dato : 05-05-09 05:01

Hej
Problemet med Jave er bare at jeg ikke kan skrive i java! Og kun har
lille erfaring med at lave hjemmesider, da jeg kun bruger det på
hobbyplan.
Hilsen
Vibeke

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-05-09 22:58

At du ikke forstår Java gør ikke noget da du alligevel ikke ville
kunne bruge det her. Javascript derimod kunne bruges men det nemmeste
er som jeg skrev et nyt Frameset.

Regards Jens Peter Karlsen

On 05 May 2009 04:00:33 GMT, Vibeke Corneliussen