Kalender
Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 27-04-09 12:25

Jeg leder efter en lille fiks kalender til hjemmesiden. En der
viser hele månder med alle dage og hvor man kan indsætte aftaler,
der så f.eks er fremhævet og ved klik på datoen ser man aftalen.
Kalenderen skal dække et helt år og skifte selv med måneder. Jeg
har selvfølgelig kigget under gamle artikler og her har været
flere indlæg, men fælles for dem alle har været, at mange af
svarene og linkende var "døde".
Håber meget at en i dette forum kan hjælpe - på forhånd tak!

Med venlig hilsen

Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Heine Svendsen

Dato : 27-04-09 13:47

Lars Bjarne Christensen skrev:
> [...]
> svarene og linkende var "døde".
> Håber meget at en i dette forum kan hjælpe - på forhånd tak!

Mon ikke Googles kalender kan integreres(?)
http://www.google.com/calendar

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 27-04-09 23:29

Heine Svendsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
>

> --
> Venligst - Heine B. Svendsen
> Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030
Hej Heine!

Tak for din interesse for mit problem.
Jeg har været omkring Googles kalender, men det er ikke det jeg leder
efter. Jeg skal lave en hjemmeside til en hundeklub og de vil gerne
have en aktivitetskalender på forsiden og det er nyt for mig. Det
skulle være en lille en hvor man skulle kunne skrive arrangementer ind
og så blev de pgl. datoer fremhævet. Ved klik på de fremhævede datoer
skulle man så kunne se arrangementet i "telegram stil".
Jeg har ledt forgæves på nettet og der må da være andre som kunne
eller har brugt sådan en.

Mvh. Lars