Underligt problem med Frontpage
Fra : Erik Lund Madsen

Dato : 19-04-09 12:09

Jeg har fået et underligt problem med fontpage.

Jeg bruger frontpage extensions til at redigere min lille
hjemmeside.

Problemet er at når jeg åbner Frontpage så vises næsten alle mine
biblioteker og filer dobbelt på fjernserveren, jeg har fået min
udbyder til at geninstalere FP Extensions, uden at det hjælper.

Hvad kan der være galt?

Skal måske lige sige at det gælder for både min bærbare computer
og min stationære, begge maskiner kører XP-Pro

MVH

ELM

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-04-09 13:42

Er du sikker på at de ikke rent faktisk ligger der dobbelt men med
forskelle i case. På en *nix server er index.htm og Index.htm to
forskellige filer mens det på Windows ville være det samme.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Erik Lund Madsen

Dato : 19-04-09 15:07

Jens Peter Karlsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> forskellige filer mens det på Windows ville være det samme.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.
>
> On 19 Apr 2009 11:08:44 GMT, Erik Lund Madsen

Ja det er jeg helt sikker på, der er ingen problem hvis jeg logger
ind via. ftp der ligger det hele som det skal, problemet kommer først
når jeg bruger Frontpage..

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-04-09 20:58

Så er det Web Cache filen der er defekt. En Frontpage MVP har lavet et
værktøj til at rette fejlen.
Download FP Cleaner her:
http://www.95isalive.com/fixes/index.htm

Regards Jens Peter Karlsen.