table frames
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 15-04-09 21:46

hej allesammen jeg vil høre om man kan lave en celle i en table til frames
så hvis man trykker på et link i menuen så hopper den over i den mosatte
celle i tablen er det mulig hvis ja er der så noget der har et eksempel på
det
hilsen jeppe

Fra : Finn Jensen

Dato : 15-04-09 22:38

Jeppe Søndergaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> celle i tablen er det mulig hvis ja er der så noget der har et eksempel på

Hej Jeppe..
Nu ved jeg ikke helt hvad du mener med table frames - mener du inlineframes?

jeg har arbejdet med frontpage i en del år, så hvis du difinerer dit problem
bedre, så er der hjælp at hente, for jeg forstår ikke helt hvad du mener...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-04-09 22:58

Finn Jensen skrev:

> Nu ved jeg ikke helt hvad du mener med table
> frames - mener du inlineframes?

Jeg ved heller ikke helt hvad han mener - det hele
kører ud i et, når han hverken bruger punktummer,
kommaer eller stort begyndelsbogstav - det bliver
hurtigt vanskeligt at læse

> hvis du difinerer dit problem bedre, så er der
> hjælp at hente, for jeg forstår ikke helt hvad du
> mener...

Jeg venter også blot på et link til hvad han allerede
har opnået.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 16-04-09 09:14

hej med jer igen
det jeg mente med table og celle er
hvis du har en table med 2 celler dene celle hedder menu og den hedder body
menu har du alle de link du skal ha på hjemmesiden og body er der hvor
siderne skal vises i, mit spørsmål er så at hvis jeg har de 2 celler kan man
så lave det sådan at når jeg trykker på et link i menuen så bliver den vist
i cellen body ligesom hvis du laver en ren frame side hvor du har 2 frames
er det muligt i table /celle lave sådan noget ? håber jeg har forklaret mig
lidt bedre nu eller ved jeg ikke hvordan jeg skal forklare det hilen jeppe