Hjælp til login (it-projekt)
Fra : Thomas Carlsen

Dato : 07-04-09 12:36

hej :)

Jeg sider og laver IT-Projekt på HHX, og er gået helt i stå. Kort
sagt handler mit projekt om en fitnessklub, hvor der skal være 2
forskellige logins. Et til admin, som skal kunne ændre i
medlemmernes oplysninger, slette, oprette hold osv. Derudover
skal der være et bruger login, hvor brugerne skal kunne melde sig
på hold, samt rette i deres oplysninger.

Mit problem er så, at jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg kan
gøre sådan, at når et medlem logger ind, at personen så kun kan
ændre i sine egne oplysninger. I øjeblikket kan personen ændre i
alle medlemmers oplysinger, samt melde dem på hold. Dette er jo
ikke helt holdbart.

MIn lærer snakkede noget om, at jeg skulle benytte mig af noget
'Sessions', fik dog ikke helt fat i dette.

Selve login virker som sådan godt nok, det er bare ovenstående
jeg har problemer med.
Skriv endelig hvis der er noget i skal have uddybet :)

MVH Thomas Carlsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne