Sort ramme i Flash objekt
Fra : Bent

Dato : 09-04-09 09:39

Hej Gruppe

Jeg aner intet om flash, men har alligevel brugt et klip lavet af andre
på min blog.

http://bentschierff.dk/?p=75

Som det ses, er filmen ikke maksimeret i vinduet. Kan man ændre det i
koden, som er som følger:

<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000"
base="http://www.finisherclip.de/flash/"
codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0"
width="448" height="252" id="sueperPlayer" align="middle" /><param
name="allowScriptAccess" value="sameDomain" /><param
name="allowFullScreen" value="true" /><param name="startnummer"
value="13535" /><param name="event_id" value="36" /><param name="path"
value="" /><param name="language" value="en" /><param name="FlashVars"
value="startnummer=13535&event_id=36" /><param name="base"
value="http://www.finisherclip.de/flash/." /><param name="movie"
value="http://www.finisherclip.de/flash/FinisherClipStreamingPlayer16_9.swf"
/><param name="quality" value="high" /><param name="bgcolor"
value="#000000" /><embed
src="http://www.finisherclip.de/flash/FinisherClipStreamingPlayer16_9.swf"
base="http://www.finisherclip.de/flash/" quality="high"
bgcolor="#000000" width="448" height="252" name="sueperPlayer"
FlashVars="startnummer=13535&event_id=36" align="middle"
allowFullScreen="true"allowScriptAccess="sameDomain" scale="noscale"
type="application/x-shockwave-flash"
pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /></object>

Sjovt nok virker det fint på deres egen side:

http://www.finisherclip.de/en/previews/index/36/13535/DSL/rechts - men
jeg kan ikke helt gemmeskue forskellen.

Bent

Fra : Dr.Xerox

Dato : 09-04-09 17:30

"Bent" <NO_SPAM_schierff@hotmail.com_NO_SPAM> skrev i meddelelsen
> Hej Gruppe
>
> Jeg aner intet om flash, men har alligevel brugt et klip lavet af andre på
> min blog.
KLIP
> http://www.finisherclip.de/en/previews/index/36/13535/DSL/rechts - men jeg
> kan ikke helt gemmeskue forskellen.
>
> Bent

Det kan du også få til at virke.
En ting er at du har flash-filen, men det er ikke nok,
FLV-filen får du ikke med (Filmen).
Jeg har sat filmen ind i flash-filen for dig.

Hent denne pakke og se om det er noget du kan bruge:

http://www.sendspace.com/file/a8zmqn

God fornøjelse og god påske.

Poul

Fra : Dr.Xerox

Dato : 09-04-09 19:37

"Dr.Xerox" <xerox@dr.dk> skrev i en meddelelse news:49de14bb$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> FLV-filen får du ikke med (Filmen).
> Jeg har sat filmen ind i flash-filen for dig.
>
> Hent denne pakke og se om det er noget du kan bruge:

Det blev en ommer.

Løb2

http://www.sendspace.com/file/85u74s

Fra : Bent

Dato : 10-04-09 07:53

Dr.Xerox skrev:

> [...]
> FLV-filen får du ikke med (Filmen).
> Jeg har sat filmen ind i flash-filen for dig.
>
> Hent denne pakke og se om det er noget du kan bruge:

Hej Poul

Tak for dit svar, og din ihærdige indsats!
Det er dog ikke helt det jeg skal bruge, idet det er klippet med mig
selv, og ikke det generelle klip jeg skal bruge. Jeg forstår dog dit
svar sådan, at jeg skal købe FLV-filen for at jeg kan tilrette den måde
jeg ønsker det ser ud på.
Hvis det er tilfældet, vil jeg overveje det, og lege lidt videre med det.
God påske til dig også.

Bent