IPTV hos Profiber
Fra : mugge

Dato : 11-04-09 09:02

Hejsa

Er der nogen derinde der har IPTV boksen fra profiber og som kan
hjælpe lidt med at få det til at virke?
Jeg ville ringe til deres support men der har været lukket siden før
påske og indtil efter påske :(

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.9 Final

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 11-04-09 09:12

On 11 Apr 2009 08:01:37 GMT, mugge <dunno@aol.com> wrote:

> Er der nogen derinde der har IPTV boksen fra profiber og som kan
> hjælpe lidt med at få det til at virke?

Fortæl lidt mere om, hvilket udstyr du har[1], hvilken fejl du ser, og
hvad du allerede har fosøgt for at løse det.

Har du fx været dette igennem?
http://www.profiber.dk/media/pdf_filer/installationsvejledning_profiber.pdf
http://www.profiber.dk/media/pdf_filer/fejlretning_af_tv-boks_som_blinker_blaat_uden_billede.pdf
http://www.profiber.dk/media/pdf_filer/tv-bokstilgin022009.pdf

-A
[1] De bruger flere forskellige set-top-boxe.
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 22-04-09 23:16

"mugge" <dunno@aol.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælpe lidt med at få det til at virke?
> Jeg ville ringe til deres support men der har været lukket siden før

Husk at internt udstyr (f.eks. switch efter routeren) skal understøtte IGMP
Snooping (multicasting), eller vil dit IPTV sansynligvis hakke og IPTV
trafikken trække din internet hastighed ned.

Hilsen

Jacob