Andet multimedie
bentjuul 3670
YEP ;-) CS4...!
Fra : Morten Lind

Dato : 12-05-09 17:19

UPS bragte min nyindkøbte CS4 til døren i dag - til tiden.

Så nu kommer Mac OS X, 10.5.+ ind på Mortens maskine - efter alle
lovprisningerne i grupperne glæder jeg mig.

Eller skal jeg vente på Mac OS X, 10.6 (UB ))))).

M.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 12-05-09 17:38

In article <1izm7xl.1u66egv1kigki3N%mortenlind@gmail.com>,
mortenlind@gmail.com (Morten Lind) wrote:

> UPS bragte min nyindkøbte CS4 til døren i dag - til tiden.

Tillykke - så kan jeg anbefale disse podcasts:

<http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewPodcast?id=1249211
98>

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Morten Lind

Dato : 12-05-09 17:52

Kurt Brixen <kbrixen@invalid.invalid> wrote:

> Tillykke - så kan jeg anbefale disse podcasts:
>
> <http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewPodcast?id=1249211
> 98>

Tak Kurt

M.

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 12-05-09 17:50

Morten Lind wrote:

> Eller skal jeg vente på Mac OS X, 10.6 (UB ))))).

Det ville da være dumt at købe en CS pakke, for aldrig at installere den ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 12-05-09 17:55

> Det ville da være dumt at købe en CS pakke, for aldrig at installere den ;)

Hæ, er da i fuld gang.....enig

M.

Fra : Kert Rats

Dato : 13-05-09 05:30

"Morten Lind" <mortenlind@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hæ, er da i fuld gang.....enig

Jeg kunne godt lide at prøve CS4 - mon du kunne overtales til at sende mig
en kopi? Jeg betaler selvfølgelig for porto og andre udgifter!

Evt. et sikkert torrent-link?

Eller er det for fy-fy her i gruppen?

Venligst

Kert Rats

Fra : Morten Lind

Dato : 13-05-09 14:33

Kert Rats <stendod@gravklar.dk> wrote:

> Jeg kunne godt lide at prøve CS4 - mon du kunne overtales til at sende mig
> en kopi? Jeg betaler selvfølgelig for porto og andre udgifter!

> Venligst

> Kert Rats

Adobe har en prøveversion, du kan downloade. Jeg tror, den er fuldt
funktionsdygtig i tredive dage.

M.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-05-09 07:42

Adobe har prøveversioner her: <http://www.adobe.com/downloads/>.

> Evt. et sikkert torrent-link?
>
> Eller er det for fy-fy her i gruppen?

Det er generelt fy-fy i alle danske grupper bortset fra alt.dk.warez.

--
Hilsen
Madsen