Andet multimedie
bentjuul 3670
Kloning med Photo Filtre
Fra : Hr Jørgen

Dato : 23-04-09 19:34

Jeg har den gamle PaintShop Pro 3.0 fra 1994.
Med den kan jeg klone fra et billede til et andet, f.eks. sætte nyt ansigt
på en person.

Jeg prøver nu at gå over til den moderne Photo Filtre 6.3.2. fra 2008.
Med den kan jeg også klone, men ikke fra billede til billede. Jeg kan kun
klone i eet billede, f.eks. påmontere en manglende frakkeknap, fjerne en
uønsket person eller en lampe, etc.

Det kan ikke være rigtigt, at det ikke kan lade sig gøre at klone fra et
billede til et andet. Hvordan skal jeg gøre det? Jeg markerer Clone Stamp.
Jeg holder CTRL nede og markerer med musen, hvad jeg vil have en kopi af.
Jeg kan klone det til samme billede, men ikke til billede nr to, som jeg har
anbragt lige ved siden af.

Er der en, dert har fidusen?

Mvh Jørgen