Visual studio + MySQL
Fra : Petze

Dato : 02-05-09 01:37

Er der nogen som ved om man kan administrere sine MySQL databaser i
Visual Studio?
Hvor godt spiller Visual Studio og MySQL sammen?

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 02-05-09 15:36

Petze wrote:
> Er der nogen som ved om man kan administrere sine MySQL databaser i
> Visual Studio?
> Hvor godt spiller Visual Studio og MySQL sammen?

Der eksisterer et "MySQL Visual Studio Plugin", som jeg antager
får dem til at spille sammen.

Personligt foretrækker jeg at administrere en database fra
et database værktøj fremfor fra en IDE.

Arne

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 02-05-09 17:28

Arne Vajhøj skrev

> Personligt foretrækker jeg at administrere en database fra
> et database værktøj fremfor fra en IDE.

Hmm de visuelle databaseværktøjer jeg kender er vel i princippet
"Integratede Development Enviroments" eller dvs udviklingsværktøjer ?
Eg phpMyadmin, Enterprise Manager, etc

Dele af SQL Management Studio for MSSQL 2005 bruger teknologier fra Visual
Studio afaik

- Peter