oploade 75MB mysql
Fra : Leonard

Dato : 29-04-09 15:24

Hvordan oploader jeg en hel MySQL database på 75MB til et webhotel,
hvor jeg kun har adgang via php-my-admin og ftp?

--
Leonard

Fra : Martin

Dato : 29-04-09 17:58

Leonard wrote:
> Hvordan oploader jeg en hel MySQL database på 75MB til et webhotel,
> hvor jeg kun har adgang via php-my-admin og ftp?

I nødstilfælde så kan man dele filen op...

Find et program der kan splitte filer, også bare huske at den må kun
splitte foran INSERT INTO og ingen andre steder.

Fra : Leonard

Dato : 29-04-09 18:07

Martin wrote:

> I nødstilfælde så kan man dele filen op...
>
> Find et program der kan splitte filer, også bare huske at den må kun
> splitte foran INSERT INTO og ingen andre steder.

Jo, jo, men det er godt nok en besværlig måde, når den skal deles ned i
bidder på 250kB. Det må kunne gøres nemmere.

--
Leonard

Fra : Martin

Dato : 29-04-09 18:11

Leonard wrote:

> Jo, jo, men det er godt nok en besværlig måde, når den skal deles ned i
> bidder på 250kB. Det må kunne gøres nemmere.

Ahhh... 2048kb skulle det da gerne være - ellers så er din host godt nok
en bisse..

Anyways...
Kan du connecte med noget andet end localhost (fx. en ip-adresse eller
lign) - Hvis ja, så kan du prøve med fx. HeidiSQL

Fra : Leonard

Dato : 29-04-09 18:38

Martin wrote:

> Ahhh... 2048kb skulle det da gerne være - ellers så er din host godt
> nok en bisse..

Gigahost, men det er lidt svært at tyde hvad de mener med 262kKiB, men
det er i hvert fald ikke nok til 75MB

> Anyways...
> Kan du connecte med noget andet end localhost (fx. en ip-adresse
> eller lign) - Hvis ja, så kan du prøve med fx. HeidiSQL

Det ser ud til at virke fint, tak for hintet.

--
Leonard

Fra : Martin

Dato : 29-04-09 18:45

Leonard wrote:

> Gigahost, men det er lidt svært at tyde hvad de mener med 262kKiB, men
> det er i hvert fald ikke nok til 75MB

> Det ser ud til at virke fint, tak for hintet.

Skal lige siges at i starten ser det ud til at HeidiSQL tager 50000
rækker også indsætter og bagefter fortsætter - og det er også korrekt,
men når man når 10-20 min. hen i operationen, så ser det ofte ud til at
HeidiSQL bare sover i laaangtid, men jeg ville sætte den til at køre
operationen natten over, også burde den være klar imorgen tidlig.

75mb tager alligevel ret langtid at udføre - tror det tog mine 30mb godt
og vel 40 min på en ellers hurtig linje direkte op til databasen, men
god fornøjelse med det :)

Fra : Leonard

Dato : 29-04-09 18:48

Martin wrote:

> 75mb tager alligevel ret langtid at udføre - tror det tog mine 30mb
> godt og vel 40 min på en ellers hurtig linje direkte op til
> databasen, men god fornøjelse med det :)

Her blev den færdig på 10 min.
Den hang godt nok på den sidste linie og viste at den var nået til 73,9
af 73,2 MB, men det hele er kommet med.

--
Leonard

Fra : Martin

Dato : 05-05-09 10:53

Leonard wrote:

> Gigahost, men det er lidt svært at tyde hvad de mener med 262kKiB, men
> det er i hvert fald ikke nok til 75MB

262kKiB
burde være 26200 KiB altså rundt regnet 26mb