Sort bjælke
Fra : Ukendt

Dato : 05-04-09 18:19

Hejsa

Min flash menu er begyndt bare at vise en sort bjælke eller
i bedste fald viser den 10% og stopper.

Synes ikke jeg kan google noget

er implementeret med DreanWeaver

Hilsen

Keld

Fra : tobi

Dato : 06-04-09 15:44

"Keld Villadsen" <villadsensnabelajyde.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Min flash menu er begyndt bare at vise en sort bjælke eller
> i bedste fald viser den 10% og stopper.

Hvor kan man se siden?

Tom

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 17:04

> Hvor kan man se siden?
>

> Tom

Jeg må desværre ikke vise siden da jeg laver den for et firma

Keld

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-09 09:15

Er der ikke nogen der har nogen forslag til hvad jeg kan prøve?

Keld

Fra : Claus U

Dato : 09-04-09 15:14

Keld Villadsen skrev:

> Er der ikke nogen der har nogen forslag til hvad jeg kan prøve?

Det er for mig umuligt at hjælpe, når jeg ikke visuelt kan se hvad fejlen
går ud på.

--
Claus U --- www.cykeltyven.dk