prisindeks for ADSL
Fra : Jens Lillegaard

Dato : 05-04-09 11:45

Er der nogen der véd hvad den billigste ADSL med IP telefoni, findes
der en side med et ADSL prisindeks

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-04-09 12:23

Jens Lillegaard skriver:

> Er der nogen der véd hvad den billigste ADSL med IP telefoni, findes
> der en side med et ADSL prisindeks

Om lidt rammer du vel den rigtige gruppe
(dk.edb.internet.udbydere.xdsl), hvor dit spørgsmål er relevant?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 05-04-09 14:03

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Jens Lillegaard skriver:
>
> Om lidt rammer du vel den rigtige gruppe
> (dk.edb.internet.udbydere.xdsl), hvor dit spørgsmål er relevant?

Ja, og så må den gode mand vel gå videre med ip-telefonispørgsmålsdelen
et andet sted? Du mener altså at de i xdsl-gruppen skulle have mere
forstand på priser end her?

Vi ser mange fjottede henvisninger til andre grupper fra forskellige
typer med for meget beton i hovedet. Og forsigtige indledninger fra
stakkels spørgere, der er nervøse for at forstyrre betonhovedernes
overdrevne ordenssans. Stop nu det vrøvl.

Det er helt fint i store træk at snakke om tingene hvor de hører hjemme,
men det her ender jo med at Klaus D. Mikkelsen sidder alene tilbage på
Usenet.

Forresten har jeg i nogen tid fulgt nogle internationale grupper hvor
der er anderledes højt til loftet. Et sted som
rec.music.classical.guitar snakker de guitarinteresserede om stort set
alt (normalt med en OT-advarsel), og det er da meget hyggeligt, ikke Klaus?

FUT dk.admin.netikette

--
Niels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-04-09 15:45

Niels P Sønderskov skriver:

> Ja, og så må den gode mand vel gå videre med ip-telefonispørgsmålsdelen
> et andet sted? Du mener altså at de i xdsl-gruppen skulle have mere
> forstand på priser end her?

Jeg mener at spørger om ADSL er det vel mest rigtigt at spørge i ADSL
gruppen og ikke i 2 overgrupper.

Manden endte med at få et godt svar i xdsl gruppen - mere end det
brokkeri og personklammeri du kan levere.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 06-04-09 00:12

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Niels P Sønderskov skriver:
>
> Jeg mener at spørger om ADSL er det vel mest rigtigt at spørge i ADSL
> gruppen og ikke i 2 overgrupper.

Du er ikke engang i stand til at forholde dig til hvad jeg skriver. Det
er den mest latterlige gang formalisme jeg længe har set.

--
Niels

Fra : Hauge

Dato : 06-04-09 04:10

Niels P Sønderskov wrote:
> Du er ikke engang i stand til at forholde dig til hvad jeg skriver.
> Det er den mest latterlige gang formalisme jeg længe har set.

Jeg tror at dk.velkommen er gruppen for dig, for du evner åbenbart ikke at
bruge grupperne til det de er beregnet til.
At du holder til i en hippie-gruppe for dem med guitarer hvor der snakkes om
jeres *hobby*, betyder ikke at folk kan få *gratis* support lige der hvor de
selv vil, vel?!. Det mindste man *selv* kan gøre, er da at bruge de rette
grupper til sine spørgsmål, når man skal have gratis hjælp af andre... Der
er mange grupper længere nede i hierakiet, som også kunne være brugt, efter
din mening, så hvorfor ikke bare have en dk-gruppe?

FUT: dk.admin.netikette

/Hauge

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 06-04-09 12:23

Hauge skrev:

> [...]
> er mange grupper længere nede i hierakiet, som også kunne være brugt, efter
> din mening, så hvorfor ikke bare have en dk-gruppe?

Hvad ville Usenet være uden en munter type som dig?

--
Niels

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 06-04-09 12:28

On 2009-04-06, Niels P Sønderskov <npsonder@gmail.com> wrote:

> Hvad ville Usenet være uden en munter type som dig?

"Du er ikke engang i stand til at forholde dig til hvad Hauge skriver."

--
Andreas

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 06-04-09 12:49

Andreas Plesner Jacobsen skrev:

> "Du er ikke engang i stand til at forholde dig til hvad Hauge skriver."

Jo, men det fravalgte jeg.

--
Niels

Fra : Hauge

Dato : 06-04-09 15:11

Niels P Sønderskov wrote:
> Jo, men det fravalgte jeg.

Ja selv FUT'en fravalgte du, det viser jo meget tydeligt du skider på hvad
grupperne er til. Asociale stodder, andet kan man ikke sige om dig.

FUT igen til dk.admin.netikette

/Hauge

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-04-09 05:10

Niels P Sønderskov skriver:

> Du er ikke engang i stand til at forholde dig til hvad jeg skriver.

Det du skriver er en omgang personfnidderfnadder, tilsat noget med en
guitarhyggeklub.

Vi du have at jeg skal forholde mig til personfnidderfnadderet?

Vil du have at jeg skal forholde mig til strukturen på usenet?
Det var præcist det jeg gjorde.

> Det er den mest latterlige gang formalisme jeg længe har set.

Du skriver: "Det er helt fint i store træk at snakke om tingene hvor de
hører hjemme" - dertil ekan jeg kun erklære mig fuldstændig enig.

Vil du have hyggesnak, så er der en gruppe dertil. Hils PilleBo når du
kommer derover.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 06-04-09 12:25

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> [...]
> hører hjemme" - dertil ekan jeg kun erklære mig fuldstændig enig.
>
> Vil du have hyggesnak, så er der en gruppe dertil. Hils PilleBo når du

Du viser dig endnu engang som en storslået begavelse.

--
Niels

Fra : Hauge

Dato : 06-04-09 15:12

Niels P Sønderskov wrote:
> Du viser dig endnu engang som en storslået begavelse.

Ja den evne har du tydeligvis ikke. Gad vide hvad du kan, udover at snakke
om guitar..

FUT mudder

/Hauge

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-04-09 16:12

Niels P Sønderskov skriver:

> Du viser dig endnu engang som en storslået begavelse.

Tjah, du har lige vist det modsatte om dig selv......

Fra : Ole C

Dato : 05-04-09 14:08

Jens Lillegaard skrev blandt andet:

> Er der nogen der véd hvad den billigste ADSL med IP telefoni, findes
> der en side med et ADSL prisindeks

Det nærmeste du kommer er nok: http://www.it-borger.dk/verktojer/teleguide
Men siden kritiseres godt nok ofte for ikke at være præcis....
Personligt tror jeg ikke du pt. kan finde noget billigere end Fullrate.

--
vh
Ole C

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 05-04-09 16:41

Jens Lillegaard skrev:
> Er der nogen der véd hvad den billigste ADSL med IP telefoni, findes
> der en side med et ADSL prisindeks

Ligesom på andre markeder har udbyderne en interesse i at gøre ellers
simple produkter uigennemskuelige, så et simpelt 'index' findes ikke.

Sidst jeg selv skiftede fandt jeg at Fullrate bedst opfyldte mine krav,
men de er så siden overtaget af TDC. Konkurrencen ser dog ud til at
betyde at der ikke er den store forskel på priserne for sammenlignelige
produkter. Kun i de tilfælde hvor mange gamle søvnige kunder åbenbart er
villige til at betale overpris. På den anden side mener jeg heller ikke
at man kun skal vælge på grundlag af prisen. Fx stødte jeg lige på
DanskNet med 2 Mbps til 99 kr/md, og det ville jeg nok ikke hoppe på...

--
Niels