Andet multimedie
PS7 DK Tastaturgenveje som DK plakat?
Fra : Per*

Dato : 05-04-09 09:37

Jeg er ved at konvertere fra Photopaint til Photoshop, og det indebærer at
lære en masse tastaturgenveje i stedet for at klikke.

Jeg vil gerne have dem som plakat, og har googlet mig til "shortcut poster
photoshop" udenlandske versioner, men findes der ikke en dansk?
--
(\__/)
(='.'=) mvh

Fra : skeptikeren

Dato : 05-04-09 14:58

On Sun, 5 Apr 2009 10:37:06 +0200, "Per*" <oh-no@nospam.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg vil gerne have dem som plakat, og har googlet mig til "shortcut poster
>photoshop" udenlandske versioner, men findes der ikke en dansk?

Måske denne?

http://www.genvejstasten.dk/genvejstaster.asp?shortcut=Adobe Photoshop

mvh

sk