Andet multimedie
bentjuul 3670
PS7 DK: Markere med pensel?
Fra : Per*

Dato : 05-04-09 09:24

Jeg er ved at konvertere fra Photopaint til Photoshop, og jeg savner et
markerings værktøj: Man kan lasso, tryllestave osv. men jeg kan ikke finde
det der svarer til Paint on mask i Photopaint, altså en markering der males
på med en pensel. Findes dennne funktion i PS?

--
mvh Per*

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 05-04-09 10:34

"Per*" <oh-no@nospam.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> det der svarer til Paint on mask i Photopaint, altså en markering der
> males på med en pensel. Findes dennne funktion i PS?

Ja:
http://www.ehow.com/video_4446012_photoshop-quick-mask-selection-tutorial.html

--
MVH Thomas