Kostprogram??
Fra : Hougaard

Dato : 01-04-09 08:22

mogen der kender et kostprogram til computeren??

Fra : Heidi

Dato : 01-04-09 16:51

Hougaard wrote:
> mogen der kender et kostprogram til computeren??

Det er lidt svært at sige når du ikke fortæller hvad det skal kunne -
men hvis du vil bruge det til at tælle kalorier, lægge madretter ind og
udregne energifordeling osv., så er FatLow et (godt) bud.

--
Heidi

Fra : Hougaard

Dato : 04-04-09 08:29

okays. det er sådan noget jeg skal bruge det til
hvor kan jeg evt finde det???

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 04-04-09 18:47

Hougaard wrote on 04-04-2009 :
> okays. det er sådan noget jeg skal bruge det til
> hvor kan jeg evt finde det???

Jeg vil gætte på at det omtalte program er det som holder til her:
http://www.fatlow.dk

--

Lars Jørgensen

Fra : Heidi

Dato : 04-04-09 21:27

Lars Jørgensen wrote:

> Jeg vil gætte på at det omtalte program er det som holder til her:
> http://www.fatlow.dk

Ja nemli' ja.

--
Heidi