Jagtpgrammer på svensk og norsktv
Fra : Ditte H

Dato : 26-03-09 21:36

Hej

Kæresten savner flere jagtprogrammer. Kender I navne og evt. sendetider
for svenske og norske jagtprogrammer?
Evt. også naturprogrammer.

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Ditte

PS. vi har ikke selv kanalerne og skal derfor booke et tv hos min far.

Fra : Bjarne K.

Dato : 29-03-09 20:52

"Ditte H" <nitnitnit@nitnit.nit> wrote in message
> [...]
>
> På forhånd tak for hjælpen.
>
> Hilsen Ditte
>
> PS. vi har ikke selv kanalerne og skal derfor booke et tv hos min far.

Ved godt, at det ikke er det i efterspørger, men jeg vover alligevel at
komme med et lille tip omkring DK4, hvor der er jagt programmer næsten hele
tiden

Bjarne K.

Fra : Ditte H

Dato : 30-03-09 07:37

> Ved godt, at det ikke er det i efterspørger, men jeg vover alligevel at komme
> med et lille tip omkring DK4, hvor der er jagt programmer næsten hele tiden

Hej

Vi kan heldigvis se DK4. Men ellers tak for tippet.

Hilsen Ditte

Fra : mp

Dato : 28-04-09 14:40

> Ved godt, at det ikke er det i efterspørger, men jeg vover alligevel at
> komme med et lille tip omkring DK4, hvor der er jagt programmer næsten
> hele tiden

Hvad gør man hvis man ikke kan se DK4?
Internet?

Mvh
Mogens

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 28-04-09 18:03

mp skrev:

> Hvad gør man hvis man ikke kan se DK4?
> Internet?

Ja, du kan købe adgang til deres arkiv for kortere eller længere tid på
http://www.dk4.dk/

--
Niels

Fra : Erik Poulsen

Dato : 30-04-09 15:39

Her er løsningen hvis du vil se Dk4 på nettet.
http://www.aelling-online-tv.dk/

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 30-04-09 17:44

Erik Poulsen skrev:
> Her er løsningen hvis du vil se Dk4 på nettet.
> http://www.aelling-online-tv.dk/

Tak, det virker jo fint. Ved du noget om hvem der står bag?

--
Niels