Gratis kattetræning
Fra : sus222

Dato : 30-03-09 21:05

Jeg søger en kat, som jeg kan komme og træne et par gange om ugen. Jeg
bor på Frederiksberg, så det skal helst være i hovedstadsområdet.

Det er som led i en uddannelse, jeg er ved at tage. Jeg har mest
forstand på hunde, men ønsker at tage en praktisk eksamen (som
videooptagelse) med en kat. Jeg har trænet min søsters kat gennem en
periode, og fået lidt erfaring derigennem.

Øvelserne er bl.a. sit, high-five, gå i snor og indkald.

Det er et krav, at katten er sød og medgørlig, og at den kan lide at
blive rørt ved, også af fremmede. Den må ikke udvise agressiv adfærd.
Det vil være dejligt, hvis den er madglad!

Fra : Camilla Baird

Dato : 31-03-09 09:42

> [...]
> blive rørt ved, også af fremmede. Den må ikke udvise agressiv adfærd.
> Det vil være dejligt, hvis den er madglad!

Hvilken uddannelse drejer det sig om? Hvordan foregår træningen? Vi har
da nogle katte at vælge i mellem - mon ikke mindst én af dem kunne
motiveres? - vi bor i 2900 Hellerup.

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Søren LH

Dato : 31-03-09 21:59

"sus222" <sunettegKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> blive rørt ved, også af fremmede. Den må ikke udvise agressiv adfærd.
> Det vil være dejligt, hvis den er madglad!

Du må da også gerne træne én af mine katte, hvis Greve-området passer dig.
Der er én imellem, der er endda helt unormal meget medgørlig.

Mvh
Søren (som også har mest forstand på hunde ).

Fra : Sunette Gjede

Dato : 30-04-09 16:44

Hej med jer

Beklager mit sene svar, men troede der ville komme svar på min mail, når
nogen svarede herinde.

Jeg er ved at uddanne mig til dyreadfærdsterapeut, og træningsmetoden
afhænger lidt af det dyr, der skal trænes, men altid med masser af
positiv forstærkning.

Hvis I fortsat (eller andre ) er interesserede, venligst kontakt mig på
min mail: sunetteg@hotmail.com. Skriv gerne lidt om den kat, I ønsker
skal trænes; alder, om den er madglad (ex hvad den elsker), om den er
blevet trænet før, om den kan lide fremmede mm.

Det vil være en fordel om jeg kan komme og træne den et par gange i
ugen, og derfor gerne i cykelafstand fra hvor jeg bor (frederiksberg).