nyopereret kat på 8 måneder
Fra : Linda Poulsen

Dato : 27-03-09 16:41

Hej

Jeg er en pige på 24 år som har en kat der blev bidt i maven og i benet
af en pittbull som han gik ind til i haven....så indvoldene skulle sys
tilbage og han fik brok og er blevet opereret med nogle ordenlige sting
og han jamrer hele tiden det er i dag fire dage siden han blev bidt og
han blev opereret i forgårds idag er han kommet hjem men jeg får af vide
af min kæreste at han skal have lov at gå rundt selvom han jamrer og
smerter og jeg gik nærmest i panik fordi han har så voldsomme smerter og
fordi at jeg fik af vide af hende fra dyrlægen at han ikke skule være i
sofaen men han var hlet rundt på gulvet altså katten simba så sagde min
kæreste at han skulle have lov til at gå rundt og væne sig til stdet
igen men jeg tænkte på at han havde ikke plaster til at dække såret og
jeg er bange for hans reaktion altså kattens og min kæreste er meget
kontrollerende og voldsom person men jeg elsker den kat jeg har bare
lyst til at græde men kan ikke han kører ret kraftigt på migmin kæreste.

så mit spørgsmål er hvad hede hulen skal jeg gøre?

jeg fik også smertestillende med til ham men min kæreste skæler mi ud
fordi jeg går i panik,også fordi det er så uhyggeligt at se ham i så
store smerter at jeg går i panik.

Med venlig hilsen
Linda Poulsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-03-09 16:51

In news:MaqdnenzZt7gblHUnZ2dnUVZ8rWdnZ2d@giganews.com,
Linda Poulsen <kitten20KATTE@BAKKEofir.dk> typed:
min kæreste er meget kontrollerende og
> voldsom person men jeg elsker den kat jeg har bare lyst til at græde
> men kan ikke han kører ret kraftigt på migmin kæreste.
>
> så mit spørgsmål er hvad hede hulen skal jeg gøre?

Det var dog skrækkeligt, at den lille kat skal lide fordi din kæreste
tilsyneladende er et ufølsomt menneske. Har du overvejet at udskifte ham
(kæresten altså) ? Jeg kunne helt sikkert ikke leve sammen med sådan en fyr.
Rigtig god bedring med din kat, håber at den snart får det bedre.

P.S. Hvis naboens hund er en pitbull er den altså ulovlig at have her i
landet, men der er nok ikke så meget at gøre, når katten gik ind på dens
enemærker.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Linda Poulsen

Dato : 27-03-09 17:01

> [...]
>
> P.S. Hvis naboens hund er en pitbull er den altså ulovlig at have her i
> landet, men der er nok ikke så meget at gøre, når katten gik ind på dens

tak for din besked

det er værre end som så med kæresten han fuck....er der ikke nogle
dyreinternater man kan tage ham hen til i nordsjælland så jeg kan komme
væk fra ham det ufølsomme menneske

Fra : Bente Hansen 5592

Dato : 27-03-09 20:10

"Linda Poulsen" <kitten20KATTE@BAKKEofir.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> det er værre end som så med kæresten han fuck....er der ikke nogle
> dyreinternater man kan tage ham hen til i nordsjælland så jeg kan komme

Hvem vil du helst beholde...Katten som ikk kan gøre for det og er total
forsvarsløs eller en kæreste der ikk tænker på det lille væsen ?

Ja, jeg havde sgu smidt kæresten ud og hvis det var hans hytte, så havde jeg
taget katten i transportkassen og pakken mine ting

/Bente