test
Fra : taina

Dato : 26-03-09 18:18

Beklager... jeg har skrevet for mange laaaange indlæg via hjemmesiden,
som aldrig nåede frem. Så jeg tjekker lige inden jeg går i gang med at
grifle...

Med venlig hilsen
taina
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mjav

Dato : 26-03-09 18:37

"taina" <tinachristoffersenKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i meddelelsen
> Beklager... jeg har skrevet for mange laaaange indlæg via hjemmesiden,
> som aldrig nåede frem. Så jeg tjekker lige inden jeg går i gang med at
> grifle...

modtaget

Fra : taina

Dato : 26-03-09 21:06

> Mjav skrev:

> modtaget

Nøøøøøj...!! HURRRRRAAAAAAAHH!!!

Har ellers skrevet mange indlæg, der ikke ville ind...

Fra : taina

Dato : 28-03-09 15:35

> taina skrev:
> Beklager... jeg har skrevet for mange laaaange indlæg via hjemmesiden,
> som aldrig nåede frem. Så jeg tjekker lige inden jeg går i gang med at
> grifle...

Genbruger lige... lader til, at den måske er gal igen...