Hvorfor ser de så alvorlige ud?
Fra : Klaus G.

Dato : 17-03-09 22:35

Hej.

I mit forsøg på at blive en bedre fotograf, så var det denne gang kattende
det skulle gå udover :)

Jeg ville prøve at skyde lidt billeder af dem, mens de løber. Og det kom der
et par ok billeder ud af. Men for dælen hvor ser de godt nok seriøse og
alvorlige ud når de løber :)

Bedøm selv:
http://www.seth-enoch.dk/diverse/katte/page_01.htm (billederne er
konverteret direkte fra RAW til JPG, så de fylder 1-2,5MB stykket)

Ja, den stribede hunkat, Nala, er lidt rundt, ved det godt...

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : ager

Dato : 18-03-09 12:08

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> konverteret direkte fra RAW til JPG, så de fylder 1-2,5MB stykket)
>
> Ja, den stribede hunkat, Nala, er lidt rundt, ved det godt...

GG.. det er koncentration.. prøv selv at ligne en glad jubelidiot hvis du
samtidig skal koncentere dig.. umuligt.. ((-;

Nala er godt nok en smækker sag, sikke et lækkert hoved hun har!.

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-03-09 19:12

In news:49c01767$0$90268$14726298@news.sunsite.dk,
Klaus G. <klaus_godt@hotmail.com> typed:

> Jeg ville prøve at skyde lidt billeder af dem, mens de løber. Og det
> kom der et par ok billeder ud af. Men for dælen hvor ser de godt nok
> seriøse og alvorlige ud når de løber :)

At gå på jagt i haven er altså ikke den bare morskab, det kræver at man er
dybt koncentreret. Det er noget helt andet når der bliver øst mad op, så
kommer det helt store "smil" frem.

> Ja, den stribede hunkat, Nala, er lidt rundt, ved det godt...

De er bare rigtig søde og kønne begge to, og selv om Nala måske er en smule
buttet er hun da dejlig at se på alligevel.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Majbritt Haagensen