Miav og meget ondt
Fra : Bente Hansen 5592

Dato : 13-03-09 08:21

Jeg afleverede Affi igår ved dyrlægen kl 9, da han skulle igennem en større
omgang ( syns hønemor her )
Han skulle kast. tusses i øre, ha vaccine og skud mod de satans øremider.

Affi havde fastet siden kl 21 dagen før og var bestemt ikke glad for mig, da
han elsker mad.
Han er i forvejen sat lidt på skrup, så det gør det ikke bedre Gg.

Kl 14. 17 ringede de fra Håre dyrlæge og sagde at han havde det godt efter
omstændighederne og var ved at vågne lidt op og kl 16 ku jeg hente min
"lille" dreng.

Han blev både glad og sur over at se mig, for glad blev han sgu ikk da han
opdagede at han bare ikk måtte komme ud af kassen.
Vi kom hjem, åbnede kassen og han vaklede stille ud af den og begav sig
turen ud til madskålen. Ja vand gad han da bestemt ikk ha og han brølede da
jeg begrænsede maden.

Han havde svært ved at falde til ro, for ville hele tiden være i nærheden af
mig og prøvede flere gange selv at hoppe op i sofaen, men måtte opgive til
sidst.

Affi har ligget og puttet på min pude hele natten og er frisk vildgør idag.
Han jamre sig lig når han vasker sig for neden, klør i øre MEN det tror jeg
sgu oz jeg ville gøre hvis det var mig.

Det er dejligt endelig at få det overstået og kan med bedre samvittighed
lukke ham ud om nogle dage :)

Han skal så afsted igen om 10 dage og ha skud igen mod de øremider og vil
også ha ham på vægten der.

Affi er idag 8 mdr og 7 dage. Hans vægt ligger på 5,8 kg og ville ikk tænke
på hvad den havde været på, hvis jeg ikk allerede for nogle mdr siden, havde
skåret lidt ned i hans kost :O
Så det betyder at han skal lidt længere ned i maden og det er han bestemt
ikke glad for Gg

/Bente, Moar til sin "lille" gråblå Affi

Fra : battlefields

Dato : 13-03-09 14:47

"Bente Hansen 5592" <engel76FJERn@DETTEejbynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke glad for Gg
>
> /Bente, Moar til sin "lille" gråblå Affi

Hej
Nåh... godt det nu er overstået og han er sig selv igen.
Det er utroligt at de altid straks skal i madskålen, næsten før de er
ordentlig vågne.
Han bliver nok ikke glad for at skulle afsted igen om 10 dage, men sådan er
det jo.
Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Bente Hansen 5592

Dato : 13-03-09 15:08

"battlefields" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> ordentlig vågne.
> Han bliver nok ikke glad for at skulle afsted igen om 10 dage, men sådan

Hov, fik smidt forkert Gg..

Smider det lige her oz :D

Nej, det værste blir nok at få ham ind i kassen Gg, men det er heldigvis kun
skud i begge øre denne gang

/Bente