Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab
Fra : Pwh

Dato : 31-03-09 21:57

Nej hvor den er blevet død denne gruppe

Jeg har ellers luftet snortløst alle steder, til gene fornogle,
og til gavn for andre.
Heldigvis har vi ikke mødt mange Schæfere,
sikkert pgr at de ikke kan slæbe deres misdannede
bagkrop ud over havegrænsen, stakkels kræ ))

/Jens

Fra : Hm

Dato : 01-04-09 08:22

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Heldigvis har vi ikke mødt mange Schæfere,
> sikkert pgr at de ikke kan slæbe deres misdannede
> bagkrop ud over havegrænsen, stakkels kræ ))

Ja, så har du i det mindste prøvet at få gang i noget

Jeg kan kun bidrage med lidt OT:

Er i gang med (prøver) at sælge mit lille dejlige byhus, da jeg har købt et
i Randers, så jeg pendler noget frem og tilbage, kikker i gruppen hver dag,
men nu er jeg jo heller ikke den store bidragsyder her i gruppen.

Hanne/ hvis hund også hjælper med at male

Fra : Pwh

Dato : 01-04-09 08:43

Hm, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, så har du i det mindste prøvet at få gang i noget

Nok håbløst efterhånden

> Jeg kan kun bidrage med lidt OT:
>
> Er i gang med (prøver) at sælge mit lille dejlige byhus, da jeg har
> købt et i Randers,

Købt inden du har sogt i disse tider, troede du var den forsigtige type.
Mit hus er stadig til salg, men jeg skal ikke nyde noget af at købe
før det er solgt.

/Jens

Fra : Hm

Dato : 01-04-09 10:09

> Købt inden du har sogt i disse tider, troede du var den forsigtige type.
> Mit hus er stadig til salg, men jeg skal ikke nyde noget af at købe
> før det er solgt.
>
> /Jens

Ja, jeg meget forsigtig (for det meste), men ikke lige her.

jeg bestemte mig i løbet af få dage og inden en uge havde jeg købt, ja,
måske ikke så klogt men rigtigt - tror jeg.
Jeg havde mange forskellige krav b.l.a til beliggenhed o.s.v. og så slog jeg
til.
Så vi tager over og maler stuen efter påske, ingen grund til at forhaste
sig.

Hanne

Fra : Leyna

Dato : 01-04-09 12:12

On Wed, 1 Apr 2009 09:21:33 +0200, "Hm" <mishm8116@gmail.com> wrote:

>Er i gang med (prøver) at sælge mit lille dejlige byhus, da jeg har købt et
>i Randers

Æeh... mener du ikke at Randers er en by?
Så bliver vi jo "næsten" naboer.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Hm

Dato : 01-04-09 12:27

> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

jo, da alle kender vist Randers som en by

Hanne/ som p.t. bor på sjælland

Fra : HAWK

Dato : 01-04-09 12:21

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> Nej hvor den er blevet død denne gruppe

har du spekuleret over hvorfor???

> [...]
> Heldigvis har vi ikke mødt mange Schæfere,
> sikkert pgr at de ikke kan slæbe deres misdannede
> bagkrop ud over havegrænsen, stakkels kræ ))

hvad er det du forsøger at fortælle??

Fra : Hm

Dato : 01-04-09 12:30

"HAWK" <forget@itpal.ru> skrev i en meddelelse

> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
>
> har du spekuleret over hvorfor???

> hvad er det du forsøger at fortælle??

Tror ikke Jens forsøger andet end få lidt liv i gruppen, så han spiller bare
op, som en anden "fræk" hanhund

Hanne

Fra : Pwh

Dato : 01-04-09 16:36

HAWK, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
>
> har du spekuleret over hvorfor???

Tror det er en normal udvikling at mange Usenetgrupper dør ud.
Det er jo et gammelt medie efterhånden, mange flytter sikkert
over i diverse hundeforum der findes i tonsvis af efterhånden.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 01-04-09 17:11

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Tror det er en normal udvikling at mange Usenetgrupper dør ud.
> Det er jo et gammelt medie efterhånden, mange flytter sikkert
> over i diverse hundeforum der findes i tonsvis af efterhånden.

Der er kommet en ny newsgruppe med hunderelaterede problemer som emne.
Den ser spændende ud.
Har fulgt den i et par uger nu.
Kræver blot at man bruger google som newsreader

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 02-04-09 06:56

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Heldigvis har vi ikke mødt mange Schæfere,
> sikkert pgr at de ikke kan slæbe deres misdannede
> bagkrop ud over havegrænsen, stakkels kræ ))

Jamen det er da smigrende, at hver gang gruppen keder sig, kaldes der på
hjælp fra schæferejerne .

Mvh
Søren
(hvis schæferhund nogle dage ikke engang bliver luftet udenfor haven,
så generer den da ikke nogen de dage. Den bliver jo ellers også luftet
snorløst, angiveligt til omgivelsernes skræk.).

Fra : Pwh

Dato : 02-04-09 08:25

Søren LH, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> Jamen det er da smigrende, at hver gang gruppen keder sig, kaldes der
> på hjælp fra schæferejerne .

Jer og jeres hunde er de nemmeste at provokerer

> Mvh
> Søren
> (hvis schæferhund nogle dage ikke engang bliver luftet udenfor haven,

Vizla kan vel ikke slæbe sig over havegrænsen hver dag

/Jens