udendørs hundetoilet
Fra : Ukendt

Dato : 29-03-09 12:42

Hej NG.

Jeg har hørt om, at man kan lave et område til hunden, hvor den kan besørge.
jeg forestiller mig en lille indhegning med små sten e.l.? Er det en speciel
type sten der skal bruges? Eller hvad...?

/Spilopmager

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-03-09 13:41

"Spilopmager" <spilopmagerSNABELAhotmail.com> writes:

> Jeg har hørt om, at man kan lave et område til hunden, hvor den kan
> besørge. jeg forestiller mig en lille indhegning med små sten e.l.? Er
> det en speciel type sten der skal bruges? Eller hvad...?

Du bestemmer bare hvor det skal være og så lærer du hunden at det er
der det foregår. Altså siger nej, når den sætter sig andre steder og
flytter den det rigtige sted hen. Når den så sætter sig der, roser du
den.

Bare sørg for at det ikke er på fliser - ingen af de hunde jeg har
haft har villet sætte sig på fliser. Siri har sågar skrabt blade fra
en afløbsrist sammen, for at sætte sig der.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 29-03-09 15:02

"Spilopmager" <spilopmagerSNABELAhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> besørge. jeg forestiller mig en lille indhegning med små sten e.l.? Er det
> en speciel type sten der skal bruges? Eller hvad...?

hej

her kan du se mine hundes toilet i haven, det er almindelige perlesten, der
er brugt:

http://picasaweb.google.dk/a.schounielsen/MinHave26405OgFremefter?authkey=Gv1sRgCLPu27G9mPzMgwE

mvh Anelise

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-09 09:48

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> hej
>
> her kan du se mine hundes toilet i haven, det er almindelige perlesten,

Super. Tak for kigget

/Spilopmager