Nye lamper indvendigt i cv
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-03-09 22:59

Fruen kan godt lide de nye lamper af forskellig art, som nu bruges indvendig
som loftlamper m.m. Typisk spotlamper af forskellig art.
Hvor kan man evt. købe sådan nogen uden at betale en bondegård. Jeg kunne
forestille mig (uden at have spurgt) at hvis man vil bestille originale hos
en forhandler, så koster de alt for meget, da cv udstyr jo generelt er ret
dyrt.
Det er en Hobby vi kunne kunne forestille os at shine lidt op, men det
behøver ikke nødvendigvis at være lamper specielt til Hobby.
P.t. er lampen over bordet f.eks. standard hængende i en ledning. Der kunne
det måske være sjovere med noget loftmonteret med små spots eller forslag?

Kurt

Fra : S.B.

Dato : 28-03-09 19:03

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> P.t. er lampen over bordet f.eks. standard hængende i en ledning. Der
> kunne det måske være sjovere med noget loftmonteret med små spots eller

Alt efter hvad bondegårde nu står i - men billigcamping.dk har da et udvalg
Men mon ikke de fleste CV forhandlere ligger inde med uoriginale til
fornuftige priser

Søren

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-03-09 21:13

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> udvalg
> Men mon ikke de fleste CV forhandlere ligger inde med uoriginale til

Jeg kan finde hjørnespots/væglamper i de modeller, som har været gældende i
mange år, men intet til hen over bord og lign.?

Kurt

Fra : S.B.

Dato : 28-03-09 23:12

> "S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg kan finde hjørnespots/væglamper i de modeller, som har været gældende
> i mange år, men intet til hen over bord og lign.?
>
> Kurt

Hvis der er 220 v. i dem kan du købe en du kan lide ved en almindelig butik
der handler med sådanne ting.
Er der 12 v. skifter du bare pæren ud med en LED/Diode som passer i samme
fatning med bruger 12 v i stedet for

Søren

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-03-09 12:36

> [...]
> butik der handler med sådanne ting.
> Er der 12 v. skifter du bare pæren ud med en LED/Diode som passer i samme

OK - det kunne jeg da lede efter.

Kurt

Fra : aksoeby@gmail.com

Dato : 21-04-09 14:35

On 15 Mar., 23:58, "Kurt B. Andersen" <kurtanos...@privat.dk> wrote:
> [...]
> det måske være sjovere med noget loftmonteret med små spots eller forslag?

Hej Kurt

Nu er jeg kommet lidt sent ind i denne debat, men en af vores aktive
bruger/skribenter på www.altomcamping.dk har selv skiftet lamperne i
sin Polar af ældre dato.

Hvis du er interesseret, kan du læse om hans erfaringer her:

http://www.altomcamping.dk/index.php/Campingvogne/Gode-Raad-Campingvogne/Udskiftning-af-laesespots-i-campingvognen.html

Mvh

Ann Karina Søby
www.altomcamping.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-04-09 19:51

<aksoeby@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Tak for linket. Det er nu mest loftlampen vi evt. kunne tænke os at udskifte
med en mere "moderne" en, men vi må så prøve at undersøge, hvad en original
evt. koster.

Kurt