opskrift på oksesteg
Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 01-04-09 20:42

Hejsa

Jeg ved godt at gruppen er tvivlsom, men kunne ikke finde andre mere
passende..

Jeg skal på lørdag stege en 7 kg´s okseklump som oksesteg, men jeg skal også
lave andre ting i ovnen og vi har kun 1 ovn.

mine spørgsmål er :

hvordan og hvor meget skal en 7 kg´s steg have ?? og kan jeg tage den ud 1½
time før den skal spise så jeg kan lave kartofler ??

gode råd modtages med kyshånd

thomas

Fra : Kim

Dato : 01-04-09 20:52

"Thomas Duus Jürgensen" skrev i meddelelsen
> Hejsa
>
> Jeg ved godt at gruppen er tvivlsom, men kunne ikke finde andre mere
> passende..

Hej Thomas

En mere passende gruppe kunne være: dk.kultur.mad+drikke

Mvh Kim

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-04-09 00:59

Thomas Duus Jürgensen skrev bl.a.:

> Jeg skal på lørdag stege en 7 kg´s okseklump som oksesteg, men jeg
> skal også lave andre ting i ovnen og vi har kun 1 ovn.

Kan de andre ting ikke forsteges dagen før?

Kartofler kan du sagtens lave aftenen før, og så give dem det sidste i
ovnen, inden servering. Det kan man med langt de fleste ting.

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-04-09 01:00

Claus Tersgov skrev bl.a.:

> Kartofler kan du sagtens lave aftenen før, og så give dem det sidste i
> ovnen, inden servering. Det kan man med langt de fleste ting.

Glem det, jeg ser ført nu, at dit indlæg er så gammelt

Claus