Handicap t-shirt tryk søges
Fra : Ulrik

Dato : 25-03-09 23:30

Hej dk.fritid

En gang sidste efterår så jeg udsendelsen "Min funky familie" på DR1,
der handlede om en familie (far, mor og 2 døtre), der skulle spille et
rocknummer på den yngste piges skole. Denne pige var "hovedpersonen" i
udsendelsen, og skulle bestemme, hvilket tøj de andre skulle have på, og
hvem der skulle spille hvilke instrumenter.

Det jeg er interesseret i, er en t-shirt faren i familien havde... Den
var helt hvid, med et tryk på. Dette tryk var det velkendte
handicap-logo med en stiliseret person i kørestol med den detalje, at
personen havde en guitar også. Fantastisk logo!

Jeg har haft fat i DR, men de har desværre ikke kunnet få svar fra
familien :(
Er der nogen, der har et bud på, hvor jeg kan finde dette tryk?

Mvh
Ulrik