Microsoft Office licensforhold
Fra : kurt@sejr-hansen.dk

Dato : 01-04-09 11:27

Har købt en Office home and student edition, men ret til installation
på 3 maskiner. Hvordan fungerer det egentlig, mit problem er at jeg
vil udskifte en maskine til sommer og vil jo nødig derfor bruge en
licens til en gammel maskine som så skal smides ud

Der står ikke rigtig noget på pakken, så er der en der kan hjælpe mig?

/Kurt

Fra : Max

Dato : 01-04-09 18:28

Hej Kurt

> vil udskifte en maskine til sommer og vil jo nødig derfor bruge en
> licens til en gammel maskine som så skal smides ud

Du må have 3 samtidige licenser kørende, de ryger ikke
ud med gamle maskiner.

--
Mvh Max

Fra : kurt@sejr-hansen.dk

Dato : 02-04-09 00:03

Tak for svaret Max

Det lyder glimrende, hvordan mon Microsoft holder styr på det?

/Kurt