External Exception
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 02-04-09 13:30

Hej

Har lige inst. Delphi 5 på en bærbar.
HAr inst. en masse komp. sammen med.

Når jeg nu kører mine programmer inde fra IDE så får jeg EXTERNAL EXCEPTION C0000008 når Internal Debugging er slået til.
Slået fra virker det. Og kørt uden for IDE virker.

Jeg har googlet lidt rundt, men har ikke kunne finde noget information jeg kan bruge.

JEg har pt. ingen idé om, hvor eller havd jeg skal kigge efter.
Eller om der er andre forums jeg kan spørge i.

MIchael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 02-04-09 13:49

It happens that Michael Vilhelmsen formulated :
> [...]
>

> JEg har pt. ingen idé om, hvor eller havd jeg skal kigge efter.
> Eller om der er andre forums jeg kan spørge i.

Kan sige - har lige lavet et program.
Består af to forme.

form1 og main form har en knap (TButton).
Den laver og kalder ShowModal af form2.

Form2 har en TEdit på.
Uden ændringer - Alt OK

Ændrer jeg så PasswordChar fra #0 til * - External Exception.
Tilbage igen - Alt OK