Redigering af min hjmmeside på one
Fra : leneogkurt@gmail.com

Dato : 26-03-09 12:45

Hej

Jeg bruger FP 2002, men fik en mail fra one at de skifter fra PHP 4
til 5. Siden har jeg ikke kunnet logge på, og har prøvet at installere
"Visual Web Developer 2008 express", men med samme resultat. har andre
haft lignende problemer???

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-03-09 20:54

Kontakt deres support.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Erik Gaden

Dato : 31-03-09 21:39

wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> til 5. Siden har jeg ikke kunnet logge på, og har prøvet at installere
> "Visual Web Developer 2008 express", men med samme resultat. har andre

Jeg har præcis samme problem med min hjemmeside på One.com. Jeg har bare
ikke fået noget som helst at vide om at de har ændret på deres server.
Sikke noget bras - hvad gør vi nu lille du?

Mvh Erik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : JohnK

Dato : 03-04-09 10:58

Hejsa,

Så vidt jeg er orienteret - kan man ikk længere bruge FP til op/download
af filer .... men skal bruge ftp (ved faktisk om det er muligt inden fra
FP)...

Jeg er skiftet til KompoZer netop af samme grund.
Når denne fine site-overigt vi har i FP ikke kan anvendes til
administration ... jahhh så ar der ikke grund til at støtte MS

.... og de har da lidt info på deres www ...
http://www.one.com/da/support/guides-faq
Men ellers kan jeg anbefale deres hotlines ...

/johnk

Fra : Biker-Torben®

Dato : 03-04-09 13:39

<leneogkurt@gmail.com> wrote in message
[...]

One.com skiftede i starten af året til ftp - dvs. tidligere kunne man
overføre fra Frontpage via FP-funktionen til overførsel (der er vist en 4-5
forskellige på listen).

Anyways, nu kan man kun gøre det via ftp. Men det kan man også gøre i
Frontpage (jeg har 2003, hvor det muligvis ser lidt anderledes ud).

Bare vælg ftp-funktionen ved udgivelse og brug det Username/Password, der
gælder for ftp (som du modtog fra One.com, da du tilmeldte dig).

Det virker i hvert fald hos mig. Men jeg bruger heller ikke PHP hverken 4
eller 5. Hvis det er det, der er problemet må du spørge deres support.

--
Torben

Fra : Erik Gaden

Dato : 05-04-09 21:45

Biker-Torben® wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Det virker i hvert fald hos mig. Men jeg bruger heller ikke PHP hverken 4
> eller 5. Hvis det er det, der er problemet må du spørge deres support.

Jeg bruger også One.com og FP til redigering. Når jeg skifter til ftp og
forsøger at uploade til fjernwebstedet, får jeg melding om at der er konflikt
mellem fileren på PC'en og på serveren. Jeg skal vælge at ignorere eller at
overskrive på fjernwebstedet. Indtil videre har jeg ikke gjort noget, fordi jeg
ikke kender konsekvenserne.
Hvad sker der med mit websted hvis jeg overskriver filerne til ftp klienten -
miser/ændre jeg noget på webstedet, eller... Nogen der ved det?

Fra : Erik Gaden

Dato : 08-04-09 20:00

> [...]
> til 5. Siden har jeg ikke kunnet logge på, og har prøvet at installere
> "Visual Web Developer 2008 express", men med samme resultat. har andre

one.com har ændret deres servere, så den hidtidige understøttelse af FP
er ophørt. Det betyder at eksisterende kunder der bruger FP som
generator, må ændre klientprogram og mister en række funktioner. Kunder
der ved leje af webhotel har fået oplyst at FP understøttes, stå nu med
et webhotel der mangler de grundlæggende egenskaber for en FP bruger.

Det nederdrægtige ved historien er, at one.com nægter at refundere FP
kundernes indbetalinger, selv om one.com altså har stoppet "leverancen"
af den FP understøttelse de har lovet.

Min egen hjemmeside er en forretning og ikke et stykke legetøj, og jeg
har i hast måttet finde en ny udbyder . Hvis du har brug for en seriøs
udbyder af webhoteller, fraråder jeg på det kraftigste at du bruger
one.com.

NB: Jeg ved godt FP er ved at blive udfaset, og at one.com tænker i
fremtid og cool cash når de ændre på serverne, - at der så kommer nogle
kunder i klemme hist og her, betyder ikke så meget i den sammenhæng – for
one.com forstås.