Nyt grafikkort i HP Pavilion dv6xxx
Fra : MAT

Dato : 29-03-09 17:06

Kan man sætte et nyt grafikkort i en bærbar HP Pavilion dv6xxx? I øjeblikket
sidder der et nvidia Geforce 8400 GS.
Hvis man kan sætte et nyt i, hvad er da bedste opgraderingsmulighed marts
2009 og bedste pris?
vh

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-03-09 20:18

MAT wrote:
> Kan man sætte et nyt grafikkort i en bærbar HP Pavilion dv6xxx? I øjeblikket

Måske, måske ikke. Hvilket svar fik du i dk.edb.hardware.baerbar?

Jesper Poulsen

Fra : MAT

Dato : 30-03-09 14:21

> Måske, måske ikke. Hvilket svar fik du i dk.edb.hardware.baerbar?

- foreløbig intet svar.
vh

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-03-09 18:49

MAT wrote:

> - foreløbig intet svar.

Det er ellers dem der ved mest om bærbare maskiner. Jeg ved kun noget om
grafikkort, men jeg aner intet om hvad din maskine kan eller ej (og jeg
har bestemt heller ikke tænkt mig at grave i det).

Andre har det formentligt på samme måde som mig.

Jesper Poulsen

Fra : Bill G

Dato : 30-03-09 21:18

[...]

Sikke dog nogle arrogante svar du strør gavmildt omkring dig.
Har du overvejet at nogen kan være fuldstændig ligeglad med din
mening.

Utroligt som du henvender dig til folk i forskellige tråde
herinde..

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 31-03-09 17:32

Bill G (slet HBQIH) wrote:

> Utroligt som du henvender dig til folk i forskellige tråde
> herinde..

Du har ikke overvejet at den bedste hjælp får man i de grupper som er
beregnet dertil?

Nå nej, du har tilsyneladende ikke hjernekapacitet dertil, jvf. en anden
tråd her i gruppen.

Klaphat!

Fra : Bill G

Dato : 03-04-09 08:35

Prøv et kommunikationkursus, og hvis de kan udvirke mirakler har
du en mikroskopisk chance for at få bare en smule udbytte der...

Og en " klaphat " er da nærmest et geni i forhold til dig

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 04-04-09 14:38

Bill G (slet SVFCG) wrote:

Du er vel nok dygtig. Du kan ændre dit "navn" således at du kan komme
udenom killfiltre. Skovl!

Fra : Bill G

Dato : 05-04-09 15:59

Nå lånte du lige forældrenes pc igen. Nej jeg har aldrig ændret
mit " navn " som du kalder det, nok bare manglende erfaring med
håndtering af dit filter.

Nok godt udtryk for hvordan det nok også er i andre sammenhæng
med din håndtering af situationer.

Skulle ikke undre mig med dit sprogbrug, at du er en indsat som
har tilgang til computer

Fra : Lasse Jensen

Dato : 30-03-09 20:59

http://www.mxm-upgrade.com/index.html