Fejl på Evga 8800 Gts ?
Fra : Bill G

Dato : 27-03-09 22:59

Hej i gruppen.

Har i dag gennem dba.dk købt et Evga 8800 gts fra 2007. Ville skifte
mit nuværende kort som er et 7800 GT som virker fint ellers.

Da jeg satte det nye kort i kommer der blå striber på skærmen.
Mens det uploader kommer der forskellige underlige tegn ude i højre
side.

Min strømforsyning er på 550w, og ved ikke om det er for lidt.

Har 2 harddiske og en dvd samt bundkkortet på yderligere.

Har sat det gamle 7800 i computeren igen og den er som ny igen.

Er der en der har et skud på hvad det kan være ?

Sælgeren fortæller at han tog det ud af sin pc for en måneds tid siden
hvor det da virkede.

Der er garanti til maj i år.

Håber der er hjælp at hente her, måske en ved om det er færdigt.

MvH

Bill

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-03-09 13:31

Bill G (slet H2S9N) wrote:

> Min strømforsyning er på 550w, og ved ikke om det er for lidt.

Det er ikke strømforsyningens størrelse, men strømforsyningens evner der
er i spil. Jeg har et GF9800GTX+ kørende med en 400W PSU.

> Har sat det gamle 7800 i computeren igen og den er som ny igen.

Defekt grafikkort.

> Der er garanti til maj i år.

Brug den.

> Håber der er hjælp at hente her, måske en ved om det er færdigt.

Det er kaput. Det har været grillet af ESD - kan sagtens ske under
produktionen og først vise sig nu.

Jesper Poulsen

Fra : Bill G

Dato : 29-03-09 12:17

Hej

Tak for svaret Jesper, hvilket jeg vælger at tro på og lader
handlen gå tilbage.

Vh Bill

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-03-09 15:27

Bill G (slet BVW9G) wrote:
> Hej
>
> Tak for svaret Jesper, hvilket jeg vælger at tro på og lader
> handlen gå tilbage.

Hvad vælger du at tro på?

http://usenet.dk/?side=citatteknik

Jesper Poulsen

Fra : Bill G

Dato : 29-03-09 16:42

Gider da ikke læse alt det, har altså et liv ved siden af min
brug af pc.

Håber da ikke at det var vanskeligt at forstå hvad jeg mente,
ellers gentager jeg mig da gerne.

Jeg vælger at tro på at dit svar er rigtigt....

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-03-09 20:17

Bill G (slet 6Q9C0) wrote:
> Gider da ikke læse alt det, har altså et liv ved siden af min
> brug af pc.

Det er ellers de basale retningslinier for brug af usenet. Du gør klogt
i at læse dem hvis du vil være sikker på hjælp en anden gang, i en anden
gruppe, af en anden person.

Ude i trafikken har man spilleregler og dem har du vel lært dig?

> Håber da ikke at det var vanskeligt at forstå hvad jeg mente,
> ellers gentager jeg mig da gerne.
>
> Jeg vælger at tro på at dit svar er rigtigt....

Hvilket af dem?

Jesper Poulsen

Fra : Bill G

Dato : 29-03-09 20:53

Kan da godt være at du har ret, men jeg har nu i årevis klaret
mig i NG og alle andre steder jeg færdes og tidligere har færdes
her og udenfor nettet, uden at læse de og alle andre
retningslinier for god brug af grupperne.

Når jeg siger at jeg vil lade handlen gå tilbage bl.a. som følge
af din vurdering, er det fordi jeg vælger at tro på det svar du
giver om at det er kaput, og jeg vælger at tro at du har en god
baggrund for hvad du svarer om ifht mit spørgsmål.

Venligst

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-03-09 18:47

Bill G (slet U0EHG) wrote:

> Når jeg siger at jeg vil lade handlen gå tilbage bl.a. som følge
> af din vurdering, er det fordi jeg vælger at tro på det svar du

Min vurdering siger ikke noget om at lade handlen gå tilbage. Jeg vil
gerne at du finde det punkt der giver dig den idé.

> giver om at det er kaput, og jeg vælger at tro at du har en god
> baggrund for hvad du svarer om ifht mit spørgsmål.

Hvis du nu citerede efter retningslinierne, så havde det ikke været
nødvendigt for mig at bede om dokumentation for din tolkning af mit svar...

Jesper Poulsen

Fra : Bill G

Dato : 30-03-09 21:13

Jesper

Du er da vist det som man kalder en hjerneknepper.

Du behøves ikke svare en anden gang hvor jeg spørger ganske
enkelt om hjælp.

Hvis du gerne vil intellektualisere og analysere dine svar og
andres spørgsmål så for mig gerne, find bare en anden at gøre
det med.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 31-03-09 17:31

Bill G (slet JRDZY) wrote:

> Du er da vist det som man kalder en hjerneknepper.

??

> Du behøves ikke svare en anden gang hvor jeg spørger ganske
> enkelt om hjælp.

Det har jeg sandeligt heller ikke tænk mig.

> Hvis du gerne vil intellektualisere og analysere dine svar og
> andres spørgsmål så for mig gerne, find bare en anden at gøre

Du påstår jo at jeg har givet udtryk for at du kan lade en handel gå
tilbage. Det har jeg ingenlunde givet udtryk for. Jeg vil ikke skydes
noget i skoene. Og siden du ikke magter at gøre rede for hvor jeg har
skrevet det du påstår at jeg har skrevet, så er der ikke meget mere at
gøre for dig. Mage til tåbe skal man lede længe efter!

Jesper Poulsen

Fra : J. E.

Dato : 30-03-09 22:47

"Bill G (slet U0EHG)" <badcom@U0EHGofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> her og udenfor nettet, uden at læse de og alle andre
> retningslinier for god brug af grupperne.

Mærkeligt nogen kan komme i tanke om at svare dig på noget !

PLONK

Fra : Bill G

Dato : 31-03-09 06:19

Heldigvis svarede du mig ikke, det er nok helt andre ting du kan
i tilværelsen * suk *

Fra : sls \(2770\)

Dato : 31-03-09 11:21

"Bill G (slet 82YGQ)" <badcom@82YGQofir.dk> skrev i meddelelsen
> Heldigvis svarede du mig ikke, det er nok helt andre ting du kan
> i tilværelsen * suk *
>

> Mærkeligt nogen kan komme i tanke om at svare dig på noget !
>
> PLONK

Smid også mig i filteret Bill, du er da for dum at høre på.

// Sid

Fra : Bill G

Dato : 31-03-09 14:03

Du ryger lige i filteret, så er der et mindre fjols at " se "
på. Dit mål er nok at komme i alles filter, og mon ikke meget
snart det mål er nået..