Apache cannot be runned....
Fra : ane pirk

Dato : 26-03-09 14:18

Hej

Har lige ins. easyphp og får denne fejl...

apache cannot be runned : another Web serner use the Web port or port
is blocked by firewall...

har slået min firewall fra----har kigget after IIS server, der er ikke
nogle...

hvad er oprt nummeret ? og hvor skal det skrives...ved jeg kan tilføje
det under firewall-instillinger...men så mangler jeg nummeret...

har læst det kan være skype der blokere, det har jeg ikke på denne
maskine !!...

hjææælp ))

Mvh ane

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-03-09 09:59

ane pirk skrev

> Har lige ins. easyphp og får denne fejl...
>
> apache cannot be runned : another Web serner use the Web port or port
> is blocked by firewall...

Prøv at høre i dk.edb.internet.software.apache

Denne gruppe er "udelukkende" for diskussioner vedr rdbms
http://usenet.dk/fundats/dk.edb.database.txt

- Peter

Fra : Stig Johansen

Dato : 26-03-09 17:05

Peter Lykkegaard wrote:

> Denne gruppe er "udelukkende" for diskussioner vedr rdbms
> http://usenet.dk/fundats/dk.edb.database.txt

Hvor ser du, at det kun er (r)dbms?

Stig Johansen

Fra : ane pirk

Dato : 26-03-09 18:20

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> skrev:

>Hvor ser du, at det kun er (r)dbms?
>
>--
>Med venlig hilsen
>Stig Johansen

Jeg har straks skrevet der inde også...
takker

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-03-09 13:18

Stig Johansen skrev

> Hvor ser du, at det kun er (r)dbms?

Man kan da argumentere for at apache er et system til håndtering af
særlige data, men da der nu er en særlig gruppe for programmet så er
det den gruppe der skal bruges :)

- Peter

Fra : Stig Johansen

Dato : 26-03-09 21:18

Peter Lykkegaard wrote:

> Stig Johansen skrev

> Man kan da argumentere for at apache er et system til håndtering af
> særlige data, men da der nu er en særlig gruppe for programmet så er
> det den gruppe der skal bruges :)

Mente nu bare, at der er databaser, dbms'er og rdbms'er, og ikke kun
rdbms :)

Stig Johansen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-03-09 07:01

Stig Johansen skrev

> Mente nu bare, at der er databaser, dbms'er og rdbms'er, og ikke kun
> rdbms :)

Ved jeg :)

- Peter