login til taenk.dk
Fra : Michael Jensen

Dato : 14-03-09 19:43

Hejsa alle sammen

Jeg plejer at være medlem og få tilsendt bladet Tænk. Men mit medlemskab er
desværre netop udløbet, og nu står jeg lige og skal bruge en test fra deres
hjemmeside da jeg skal have ny vaskemaskine, og kan se at de netop har
testet i Januar 2009.

Er der en venlig sjæl der holder bladet, der vil låne mig deres login, eller
evt. sende testen som PDF (man plejer at kunne hente den) ?

På forhånd tak, og med venlig hilsen:

\Michael Jensen

Og ja, jeg kan jo bare købe et nyt medlemskab, det ved jeg skam godt :)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-03-09 20:01

"Michael Jensen" skrev i en meddelelse
> Er der en venlig sjæl

Uha Uha - det var en af den slags indlæg, der plejer af give en masse
spydige svar om nasseri på dem, der betaler og hvorfor de skal give det
videre gratis til dig, som de har betalt for

Og så er der en fut til dk.tiggeri

Jan

Fra : Michael Jensen

Dato : 14-03-09 21:05

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> spydige svar om nasseri på dem, der betaler og hvorfor de skal give det
> videre gratis til dig, som de har betalt for

Hej Jan

Det er også helt i orden. Kan så kun fortælle at jeg gerne selv havde (og
før har gjort) det samme. Om det så er så morlask rigtigt ved jeg ikke, men
jeg kunne bare godt lige bruge en adgang i aften. Men syntes folk ikke om
det, kan de jo bare undlade at læse tråden.

Kan forresten sendes til hej (dot) jenner (snabela) gmail (dot) com

\Michael

Fra : JK

Dato : 15-03-09 19:38

"Michael Jensen" <ugyldig@ugyldig.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> om det, kan de jo bare undlade at læse tråden.
>
> Kan forresten sendes til hej (dot) jenner (snabela) gmail (dot) com

Jeg har login til tænk men min bank konto mangler en 15.000 kroner så hvis
jeg giver dig login til tænk, kunne du så ikke bytte med login til din
netbank

Fra : Michael Jensen

Dato : 18-03-09 17:05

"JK" <jkp6670haderspamsaasletbaredetfraspamoghertil@hotmail.com> skrev i
meddelelsen news:49bd4aff$0$25189$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Jeg har login til tænk men min bank konto mangler en 15.000 kroner så hvis
> jeg giver dig login til tænk, kunne du så ikke bytte med login til din
> netbank

Hold dog op med at være åndsvag?!

Hvorfor ikke bare undlade at svare hvis du syntes du ikke vil dele? Kan
fortælle at en venlig sjæl allerede har været behjælpelig, så mange tak :)

Med venlig hilsen

Michael Jensen

Fra : Martin Bak

Dato : 18-03-09 21:26

> [...]
> fortælle at en venlig sjæl allerede har været behjælpelig, så mange tak :)

Hvad er problemet i at betale for de services man gerne vil benytte? Jeg kan
ikke få øje på at JK skulle være åndssvag på nogen måde, men derimod på, at
du dels gerne vil snyde dig til ydelser du ellers burde have betalt for, og
desuden ikke holder dig tilbage i forhold til at bruge ukvemsord overfor
skribenter i denne NG, der påpeger det åbenlyst urimelige heri.
Jeg behøver vel ikke at uddybe hvem der har den største sympati eller
respekt efter trådens meningsudvekslinger?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : GiWeo

Dato : 18-03-09 18:26

Kig i din mail

Fra : Preben

Dato : 20-03-09 19:55

"Michael Jensen" <ugyldig@ugyldig.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> På forhånd tak, og med venlig hilsen:
>
> \Michael Jensen
>

> Og ja, jeg kan jo bare købe et nyt medlemskab, det ved jeg skam godt :)
Brug biblioteket, der er bladet med kode...
mvh
Preben

Fra : GiWeo

Dato : 21-03-09 17:30

Hej

>Brug biblioteket, der er bladet med kode...

Nej, koden står ikke i bladene mere

Abonnenterne har personlinge brugerID og password