Backup
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 23-03-09 16:50

Hej!

Jeg søger et backup program som jeg kan bruge til at lave en backup af mit
data bibliotek der bl.a. rummer en masse billeder. Det behøver ikke at være
stort og avanceret eller dyrt program, men kunne tage en full backup og
derefter kun backe-up nye og/eller ændrede filer en gang ugentligt.

Jeg har Nero's BackItUp men synes det er en rodet affære og programmet synes
ikke at ville gøre det jeg gerne ville have det til at gøre!

Backups skal dannes på en ekstern HD og ikke på nettet. Størrelsen på jobbet
er ca. 100 GB. Bruger Win XP.

Nogen forslag på gode programmer der er til at gå til?

Mvh
hh

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-09 17:17

Hans-Henrik Husen wrote:
> [...]
> jobbet er ca. 100 GB. Bruger Win XP.
>
> Nogen forslag på gode programmer der er til at gå til?

Hvis ikke du skal bruge kryptering og komprimering
vil jeg anbefale Stones Kopikontrol....dansk og simpel

Fra : Per

Dato : 23-03-09 17:25

Just wrote:

> Hvis ikke du skal bruge kryptering og komprimering
> vil jeg anbefale Stones Kopikontrol....dansk og simpel

Enig hvis du kører XP - Stones virker ikke under vista.

Det gør til gengæld Cobian Backup 9 (gratis) - et rigtig godt program - jeg
synes personligt, at det er bedre end Stones.

http://www.educ.umu.se/~cobian/cobianbackup.htm

mvh. Per

Fra : Jesper Ravn

Dato : 23-03-09 17:28

"Hans-Henrik Husen" <hh.husen@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jobbet er ca. 100 GB. Bruger Win XP.
>
> Nogen forslag på gode programmer der er til at gå til?

Et par bud kunne være som følger:

Windows XP's indbyggede Backup
http://www.tweakhound.com/xp/backup/ntbackup.htm

SyncBack: