DeepFreeze iconet er væk - hvad nu ?
Fra : Erik Greve

Dato : 23-03-09 11:59

Ældremobiliseringens datastue - Ældre Hjælper Ældre - i Odense har lige nu 6
PC'ere, der kører under

DeepFreeze ver 5.40, det har vi været rigtig glad for. Maskinerne kører
Windows XP.

På en af maskinerne er DeepFreeze iconet pludselig forsvundet - vi ved ikke
hvorfor - og desværre skete det

medens maskinen var frosset.

Alle forsøg på at finde iconet eller på at geninstallere Deepfreeze er
indtil nu mislykkedes.

Man kan godt ved nogle genvejskommandoer få startet installationen som ny
installation, men når den er afsluttet,

genstarter maskinen jo og den 'frosne version' af Windows træder i kraft !!

Vores maskine er altså virkelig dybfrossen og vi kan hverken lave
opdateringer eller installere ny

programmer.

Håber, der er oplysninger nok, og især at I kan hjælpe med en løsning.

Venlig hilsen

Erik Greve

Fra : Ole C

Dato : 23-03-09 13:30

Erik Greve skrev blandt andet:

> [...]
> opdateringer eller installere ny
> programmer.
>
> Håber, der er oplysninger nok, og især at I kan hjælpe med en løsning.

Det lyder som en ny installation af Windows - altså helt forfra.

--
vh
Ole C

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 23-03-09 15:34

On Mon, 23 Mar 2009 11:58:55 +0100, "Erik Greve" <eg@erikgreve.dk>
wrote:

> [...]
>opdateringer eller installere ny
>
>programmer.
>
>Håber, der er oplysninger nok, og især at I kan hjælpe med en løsning.

Virker DeepFreeze endnu?

Hvis set gør, kan du komme i kontakt med det, ved at holde
<Crtl>+<alt>+<Shift> og så trykke på <F6>

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Erik Greve

Dato : 23-03-09 19:59

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i meddelelsen

> Virker DeepFreeze endnu?
>
> Hvis set gør, kan du komme i kontakt med det, ved at holde
> <Crtl>+<alt>+<Shift> og så trykke på <F6>

Tak for forslaget - desværre ser det ud til at tastekombinationen ikke
virker,
når computeren er frosset, der kommer i hvert fald ingen reaktion.
Har du andre forslag er jeg meget modtagelig.

Venlig hilsen Erik

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 10-04-09 19:01

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> wrote in message
> [...]
> opdateringer eller installere ny
>
> programmer.
>

> Håber, der er oplysninger nok, og især at I kan hjælpe med en løsning.

Hej.

Har du prøvet at afinstallere DeepFreeze?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.