Hvad er jeres AVG version ?
Fra : Per

Dato : 12-03-09 06:40

Hej NG !

Jeg har 2 pc´ere.

En med XP og en med Vista.

På den med XP er der AVG version 8.5.278 - og den med Vista 8.0.237.

Der er ikke nogen opdateringer tilgængelige på den med Vista, når jeg søger
efter updates fra programmet !?

Skal jeg afinstallere den på Vista for derved at kunne hente den nyeste ? -
eller skyldes det at der er forskellige versioner på hhv. XP og Vista ?

Hvad er egentlig forskellen på de 2 versioner - jeg synes ikke jeg kan finde
noget på deres hjemmeside.

mvh. Per

Fra : Erik Olsen

Dato : 12-03-09 10:16

Per wrote:

> På den med XP er der AVG version 8.5.278 - og den med Vista 8.0.237.

Jeg har AVG 8.0.237 på Windows Vista.

> Der er ikke nogen opdateringer tilgængelige på den med Vista, når jeg
> søger efter updates fra programmet !?

Min AVG er sat til at opdatere hver dag. Der installeres jævnligt
opdateringer, ikke kun af virusdatabasen, men også af programmet.

8.5 Free den nyeste version, så mon ikke du bare har installeret senere
på din PC med Windows XP?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Per

Dato : 12-03-09 15:27

Erik Olsen wrote:

> [...]
> opdateringer, ikke kun af virusdatabasen, men også af programmet.

> 8.5 Free den nyeste version, så mon ikke du bare har installeret

Hej Erik !

Jo - det har jeg nemlig. Det undrer mig bare, at den ikke bliver ændret til
vers. 8.5 af sig selv på Vistaen.

Men tak for svar.

mvh. Per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-03-09 17:35

"Per" skrev i en meddelelse
> Jo - det har jeg nemlig. Det undrer mig bare, at den ikke bliver ændret
> til vers. 8.5 af sig selv på Vistaen.

Det skal du formentlig selv gøre.

Hvis du kører med V7.5 - så opdateres den også kun atomatisk indenfor
7.5.xxx - den går ikke op på 8.0.xxx uden at man selv installerer 8.0

Det samme er sikkert tilfældet fra 8.0 til 8.5.

Jeg kører også 8.0.237 på XP og den er fuldt opdateret fra AVG

Jan

Fra : Erik Olsen

Dato : 12-03-09 21:13

Per wrote:

> Jo - det har jeg nemlig. Det undrer mig bare, at den ikke bliver
> ændret til vers. 8.5 af sig selv på Vistaen.

Nej, det sker ikke automatisk. Man fortsætter med automatiske
opdateringer i version 8.0 lige indtil AVG standser supporten eller man
selv opdaterer til en nyere version.

Fra : John N. H.

Dato : 14-03-09 11:44

"Erik Olsen" skrev:

> Nej, det sker ikke automatisk. Man fortsætter med automatiske
> opdateringer i version 8.0 lige indtil AVG standser supporten eller
> man selv opdaterer til en nyere version.

Det passer så ikke helt. Har lige modtaget en automatisk opdatering, som
lagde version 8.5.276 ind.
Havde tidligere version 8.0.xxx.
Et hurtigt kik afslører nu ingen synlige ændringer.

John
; -))

Fra : Erik Olsen

Dato : 14-03-09 14:11

John N. H. wrote:

> Det passer så ikke helt. Har lige modtaget en automatisk opdatering,
> som lagde version 8.5.276 ind.
> Havde tidligere version 8.0.xxx.
> Et hurtigt kik afslører nu ingen synlige ændringer.

Nå. Da jeg brugte AVG 7.5 fik jeg en advis om at supporten ville blive
stoppet til en bestemt dato og at jeg selv måtte opdatere til nyeste
version.