Outlook 2007 Kontaktpersoner (WinXP)
Fra : Mike Johnson

Dato : 15-03-09 16:22

Hej,

En af mine venner har et problem inde i Outlook 2007 mht. kontaktpersonerne.

Kontakpersonerne ligger fint nok under Kontaktpersoner, men når han åbner en
ny mail og trykker på TIL knappen, så kommer der ingen kontaktpersoner frem.
Den står til at søge i "kontaktpersoner". Hvis man vælger
Outlook-adressekartotek er listen også tom.

Hvis han skriver i tilfeltet finder Outlook dem fint (men de ligger jo også
i cashen).

På forhånd tak.

MJ

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-03-09 17:31

"Mike Johnson" skrev i en meddelelse
> En af mine venner har et problem inde i Outlook 2007 mht.
> kontaktpersonerne.

Jeg bruger Outlook 2003 - måske et tip derfra kan bruges:

I egenskaber for kontktpersoner skal afkrydses at de skal bruges i Outlook.

I Egenskaber for Outlook Adresse kartotek skal angives at den skal bruge
kontaktpersoner.

Husk at den skal flyttes op, så den står øverst på listen.

- såddan gøres det i 2003 - jeg ved ikke om det er til nogen hjælp i 2007 ?

Jan

Fra : Mike Johnson

Dato : 15-03-09 19:22

Tak for din hurtige tilbagemelding.

Jeg vender det lige med ham for at se om det er det som skal til.

MJ