Outlook Express og Quoted Printable nyheds~
Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 15-03-09 09:15

Nu og da, når jeg vil besvare et nyhedsindlæg med Outlook Express 6,
er det som om der er en tvungen brug af bestemt skrifttype.
Jeg har vist fået snuset mig frem til at det er indlæg, der er
Quoted Printable, ofte sendt med Google Groups.

Er der nogen som helst måde at komme uden om dette på, uden at
skifte newsreader? - En måde at tvinge OE til at ignorere at
indlægget er Quoted Printable på?

Jeg bruger også OE-QuoteFix.

Fra : Max

Dato : 15-03-09 09:50

Hej Thomas

> Nu og da, når jeg vil besvare et nyhedsindlæg med Outlook Express 6,

OE har sin egen gruppe, så spørg der.

dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-expres

--
Mvh Max

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-03-09 14:21

"Thomas Hejl Pilgaard" skrev i en meddelelse
> Nu og da, når jeg vil besvare et nyhedsindlæg med Outlook Express 6,

Som en anden nævner, så har OE sin egen gruppe.

Outlook Express har ikke noget med Office at gøre, men hører til Windows.

Den der følger med Office hedder "kun" Outlook - nyeste er vist Outlook
2007 - men det er IKKE samme program som Outlook Express - til trods for
navne-ligheden

Jan

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 19-03-09 17:39

Jan Vestergaard <jan@jve.invalid> declared in:
49bd00bd$0$90269$14726298@news.sunsite.dk :

> [...]
> Den der følger med Office hedder "kun" Outlook - nyeste er vist
> Outlook 2007 - men det er IKKE samme program som Outlook Express -

I see.
Mange tak for informationen.

--

Permanently behind me: SWG & Age Of Conan.
Currently playing: WoW, LOTRO, WAR, GW & Spellborn