DataReport
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 12-03-09 12:15

Hej alle
Jeg har et problem med visning og udskrivning af en rapport i VB6.0,
jeg vil gerne have den i bred format, men jeg mener tidligere jeg har
benyttet nedstående kode, men rapporten bliver fortsat vist i smal
format.
Hvorledes koder jeg, at rapporten bliver vist i Landscap

DataReport1.Orientation = rptOrientLandscape

m.v.h.
Ole

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 13-03-09 16:12

Hej her igen.
Bare et lillet spørgsmål til spørgsmålet, er det bare mig der ikke kan
se skoven for bare træer, er der en helt enkel måde at få denne
rapport ud på, en måde som jeg ikke kan se.
Eller kan det bare ikke lade sig gøre.
Er der een der evt. ville svare på dette, da jeg så ikke behøver at
bruge mere tid på det.
m.v.h.
Ole