Formular
Fra : Disney

Dato : 17-03-09 16:22

Hej

Jeg har lavet nogle formulare i FP2002 men når folk skal bruge dem virker de
ikke altid.
Det er nogle bestemter pcere, men jeg kan ikke se et mønster.
Jeg har kigget på hvordan en jeg kender har sat sat hans formular op, og jeg
kan ikke rigtig se forskel.
Hvad kan der være galt??
http://www.lfk86.dk/lfk86.htm under Nyheder.
Den virker på nogle maskiner men ikke på alle.

MVH
Jens

Fra : Oto

Dato : 18-03-09 20:51

"Disney" <disney__dk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Hvad kan der være galt??
> http://www.lfk86.dk/lfk86.htm under Nyheder.
> Den virker på nogle maskiner men ikke på alle.

Når du skriver at den ikke virker på alle maskiner (på min var den ok),
hvilken fejlmeddelelse får de så?

MVH
Otto

Fra : Disney

Dato : 19-03-09 17:15

"Oto" <oto@post4.fjern.tele.dk> skrev i meddelelsen

> "Disney" <disney__dk@hotmail.com> wrote in message

> Når du skriver at den ikke virker på alle maskiner (på min var den ok),
> [...]

FrontPage Error.
User please report details to this site's webmaster.
Webmaster: please see the server's system log for more details

Det er hvad der står.
Men jeg kan ikke finde en log.

MVH
Jens

Fra : Oto

Dato : 25-03-09 20:55

> [...]
> User please report details to this site's webmaster.
> Webmaster: please see the server's system log for more details

Du skal nok finde logfilen via din admin side på sitet.

MVH Otto

Fra : Canonbonke

Dato : 26-03-09 21:08

| http://www.lfk86.dk/lfk86.htm under Nyheder.
| Den virker på nogle maskiner men ikke på alle.
|

| MVH
| Jens

Den virker også her hos mig med xp.
Hvorfor døber du ikke dine sider i stedet for at de alle hedder
"Ny side 1"
mvh Knud

Fra : Disney

Dato : 26-03-09 23:31

"Canonbonke" <bonke@wedebo.dk> skrev i meddelelsen

> Den virker også her hos mig med xp.
> Hvorfor døber du ikke dine sider i stedet for at de alle hedder
> "Ny side 1"
> mvh Knud

Ja... hvor gør jeg lige det?

MVH
Jens

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-03-09 00:10

Egenskaber for siden.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Disney

Dato : 30-03-09 13:20

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Egenskaber for siden.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Ok, har prøvet men kan ikke få det til at virke.
Hvad kan man gøre forkert??

MVH
Jens

Fra : Canonbonke

Dato : 27-03-09 05:17

| Ja... hvor gør jeg lige det?
|
| MVH
| Jens

Højreklik et eller andet sted på siden, vælg sideegenskaber. Her
er det markerede felt sidetitlen, og ellers er der mulighed for
at indskrive sidebeskrivelse og nøgleord.
Især sidstnævnte er vigtigt for indexering af siden.
mvh Knud

Fra : Disney

Dato : 27-03-09 19:40

> [...]
> at indskrive sidebeskrivelse og nøgleord.
> Især sidstnævnte er vigtigt for indexering af siden.

Kan man også skifte "e" mærket ud med sit eget billed??
hvis ja, hvordan gør man det?

MVH
Jens

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-03-09 14:39

Hvilket "e" mærke? Mener du det e-handelsfonden deler ud, eller noget
andet?
Hvis det første så kan du selvfølgelig udskifte det. Der er ingen der
siger at du skal bruge det på din side selvom du har fået det tildelt.
Men jeg kan ikke lige se hvorfor. Normalt ville man nok gøre alt for
at vise at man er en pålidelig handlende.
Hvis det ikke er dette må du forklare dig nærmere.

Fra : Disney

Dato : 30-03-09 13:19

> [...]
> at vise at man er en pålidelig handlende.
> Hvis det ikke er dette må du forklare dig nærmere.

Nej ikke sådan et mærke.
Jeg tænker på at der på nogle sider at man i adresse felte kan se siden
logo.

MVH
Jens

Fra : Jens Peter Karlsen