Windows SharePoint Services ?
Fra : oscarp

Dato : 16-03-09 20:23

Jeg har i fleree dage prøvet at komme i kontakt med mine filer hos unoeuro
gennem frontpage, som tidligere har fungeret uden problemer.
Jeg får følgende fejlmeddelse:.
Frontpage 2003 kan ikke overflytte siderne og fortæller at: "an error
occured accessing your Windows SharePoint Services site files. Authors - if
authoring against a Web server, please contact the webmaster for the servers
web site. WebMasters - please see the server's application event log for
more details."

Har efterfølgende været i kontakt med supporten som efter flere dages venten
melder hus forbi og svarer: Desværre ligger fejlen umiddelbart ikke hos os,
og derfor har vi ikke særlig stor mulighed for at hjælpe dig.
Jeg har prøvet at kontakte siden fra flere forskellige computere mm. alt
uden held.

hilsen
Oscar

Fra : Erik Gaden

Dato : 31-03-09 21:36

Faldt over dit indlæg, da jeg lige har postet mit eget problem der til
forveksling ligner mit(se evt. fora)

Har du været i gang med at linke til en gratis online gæstebog fra din
webside? Jeg har nemlig mistanke om at dette kan være årsagen til mit problem
med at få kontakt til fjernwebstedet.

Jej har beklageligvis ikke løsningen på vores problem, - håber nogen er
klogere på dette felt.

Mvh Erik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne