Flytte foto(album)
Fra : Henning Rasmussen

Dato : 12-03-09 19:59

Jeg har et website lavet med FP2002, som bl. a. indeholder nogle
fotoalbum (FP). Nu har foreningens bestyrelse bestemt at sitet skal
flyttes til "Joomla". I første omgang er det fotos, der skal flyttes,
kun de store billeder.
Problemet er, at de skal flyttes, så man har rækkefølgen som i albummet.
Hvordan gør man det?
Nye billeder kan godt sorteres efter >Dato for oprettelse<, men når man
kopierer dem til en anden mappe er de igen sorteret efter alfabetisk
orden og >d. f. o.< er dd. for dem alle.
Er der en løsning?

--
Henning
Hotmail-adressen er kun til spam/junkmail

Fra : Søren Noack

Dato : 13-03-09 13:55

"Henning Rasmussen" <henningrasmussen1@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> --
> Henning
> Hotmail-adressen er kun til spam/junkmail

Du kan markere alle filerne på en gang og omdøbe dem på en gang til f.eks.
"fil" , så vil de komme til at hedde fil(1), fil(2), fil(3) osv. På den måde
kan du fastholde placeringen.

Søren Noack

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 13-03-09 16:19

"Søren Noack" <soren@noack.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "fil" , så vil de komme til at hedde fil(1), fil(2), fil(3) osv. På den

Det er det, jeg ville i en anden mappe. Men da siden skal fungere et stykke
tid endnu, kan jeg ikke omdøbe filerne i FP-mapperne, så går fotoalbummene i
udu. Ellers tak for venligheden.