Hvor er url'en til Radio3's now-playing-da~
Fra : Ace

Dato : 19-03-09 12:55

Hejsa

Jeg er så godt som novice i ActionScript, så please bær over med
min manglende viden på dette område.

Jeg er i færd med at sammensætte en lille netradioafspiller, hvor
alle de danske stationer (som er kan høres via nettet) er samlet,
og som også viser hvad der spilles på dem.

Det er gået fint indtil videre, men nu er jeg så nået til Radio3.
Deres afspiller er et swf-objekt hvori jeg umiddelbart ville have
troet, at der ville være en url til en txt- eller xml-fil som
indeholder deres artist/title-data... men dette lader
tilsyneladende ikke til at være tilfældet :S

Radio3 Netradio: http://player.radio3.dk/index.php

Dette overgår ganske enkelt min viden om hvordan man indlejrer
den slags data i swf-objekter, når der ingen henvisninger i
ActionScriptet er til hvor informationen hentes fra.

Er der nogen der kan se hvor data'en hentes fra (url)?

Venligs
Ace

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Jensen

Dato : 19-03-09 15:18

Ace wrote:
> Jeg er i færd med at sammensætte en lille netradioafspiller, hvor
> alle de danske stationer (som er kan høres via nettet) er samlet,
> og som også viser hvad der spilles på dem.

Jeg formoder du har styr på ophavsrettighedsmæssige problematikker i den
forbindelse?

> [...]
> indeholder deres artist/title-data... men dette lader
> tilsyneladende ikke til at være tilfældet :S

FireFox Live Headers afslører umiddelbart følgende:

Nuværende nummer: http://player.radio3.dk/radio3.xml?
MP3-stream: http://streaming.fynskemedier.dk/radio3

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Ace

Dato : 19-03-09 17:21

Kim Jensen skrev:

> Jeg formoder du har styr på ophavsrettighedsmæssige problematikker i den
> forbindelse?

Yes det er der styr på :)

> FireFox Live Headers afslører umiddelbart følgende:

> Nuværende nummer: http://player.radio3.dk/radio3.xml?
> MP3-stream: http://streaming.fynskemedier.dk/radio3

Tusind tak for hjælpen Kim :) *thumbs up*