/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
arne.jako.. 510
10  Kortoverv.. 510
Udfald på yousee internet
Fra : rlauritsen


Dato : 14-03-09 20:14

Er der andre der oplever udfald på yousee internet ? Nu har jeg 2 gange
i dag ikke haft forbindelse i nogle minutter, og det virker først når
jeg tager strømmen af modemet. Jeg bor i Holstebro. Det skal ikke blive
ved, for så har de en kunde mindre.

Det er efter jeg har fået det der Cisco modem som kan køre 50 mbit. Tror
jeg nedgraderer til 12 mbit, hvis det så kører mere stabilt. Og jeg kan
vel evt. bare sætte det gamle modem på igen. Det har jeg jo stadig for
yousee vil jo ikke have det tilbage igen.

 
 
Jesper Lund (14-03-2009)
Kommentar
Fra : Jesper Lund


Dato : 14-03-09 20:39

rlauritsen wrote:

> Det er efter jeg har fået det der Cisco modem som kan køre 50 mbit. Tror
> jeg nedgraderer til 12 mbit, hvis det så kører mere stabilt. Og jeg kan
> vel evt. bare sætte det gamle modem på igen. Det har jeg jo stadig for
> yousee vil jo ikke have det tilbage igen.

Jeg er sikker på at YouSee support ved mere om din sag end denne gruppe.
Lad dem måle på linjen og fejlsøge.

--
Jesper Lund

rlauritsen (14-03-2009)
Kommentar
Fra : rlauritsen


Dato : 14-03-09 20:42

> Jeg er sikker på at YouSee support ved mere om din sag end denne gruppe.
> Lad dem måle på linjen og fejlsøge.

Lidt svært lørdag aften, og det kunen jo være rart at vide om andre har
problemer, så hvis du ikke har noget hjælp så smut.

Hauge (14-03-2009)
Kommentar
Fra : Hauge


Dato : 14-03-09 20:53

rlauritsen wrote:
> Lidt svært lørdag aften,

Er du virkelig så hjælpeløs, at du ikke selv kan kikke på YouSee's
driftstatus-side?

> og det kunen jo være rart at vide om andre
> har problemer,

Jaeh..

> så hvis du ikke har noget hjælp så smut.

Utilfreds, så skrid selv.. Fjols. Det er ikke et supportforum for dig, her
hjælper andre folk gratis, og at folk gider *spilde* sin tid på dig, burde
du være glad for.

/Hauge



rlauritsen (14-03-2009)
Kommentar
Fra : rlauritsen


Dato : 14-03-09 21:27

> Er du virkelig så hjælpeløs, at du ikke selv kan kikke på YouSee's
> driftstatus-side?

Der er intet på deres driftsstatus side. Har du selv tjekket inden du
svarede mig ?

Hauge (14-03-2009)
Kommentar
Fra : Hauge


Dato : 14-03-09 21:41

rlauritsen wrote:
> Der er intet på deres driftsstatus side.

Fint, så brug en enkelt linje i dit *oprindelige* indlæg, til at skrive "der
er ikke noget på driftstatus", så spilder du ikke vi andres tid.

> Har du selv tjekket inden du
> svarede mig ?

Næeh, jeg har ingen problemer, det har du.

/Hauge



OBS (16-03-2009)
Kommentar
Fra : OBS


Dato : 16-03-09 16:23

Hauge skrev:
> rlauritsen wrote:
>> Lidt svært lørdag aften,
>
> Er du virkelig så hjælpeløs, at du ikke selv kan kikke på YouSee's
> driftstatus-side?
>
Deres driftsstatus-side viser ofte intet. Jeg har selv tidligere haft
Yousee Internet, og oplevede også ind i mellem at der var udfald på
forbindelsen, bl.a. i weekenderne. Så jeg synes det er legalt at OP
spørger herinde.


/Ole.

Hauge (16-03-2009)
Kommentar
Fra : Hauge


Dato : 16-03-09 17:10

OBS wrote:
> Så jeg synes det er legalt at OP
> spørger herinde.

Jeg synes også det er legalt at skrive hvad man selv har gjort, det er trods
alt ikke en børnehave.. Eller?

/Hauge



Jesper Lund (14-03-2009)
Kommentar
Fra : Jesper Lund


Dato : 14-03-09 21:29

Hauge wrote:

> Utilfreds, så skrid selv.. Fjols. Det er ikke et supportforum for dig,
> her hjælper andre folk gratis, og at folk gider *spilde* sin tid på dig,
> burde du være glad for.

Lad os nu lige klappe hesten. Min pointe var alene, at dette problem skal
løses af support. Det eneste vi kan bidrage med her er yderligere
gætterier.

--
Jesper Lund

Karsten (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Karsten


Dato : 15-03-09 05:11

rlauritsen <rlauritsen@gmail.com>skrev:

>Er der andre der oplever udfald på yousee internet ? Nu har jeg 2 gange
>i dag ikke haft forbindelse i nogle minutter, og det virker først når
>jeg tager strømmen af modemet. Jeg bor i Holstebro. Det skal ikke blive
>ved, for så har de en kunde mindre.
>
>Det er efter jeg har fået det der Cisco modem som kan køre 50 mbit. Tror
>jeg nedgraderer til 12 mbit, hvis det så kører mere stabilt. Og jeg kan
>vel evt. bare sætte det gamle modem på igen. Det har jeg jo stadig for
>yousee vil jo ikke have det tilbage igen.

Også her , må efter nogle timer lige resettes , har en kollega med
samme problem, så det må være noget på centralen ?
bliver sikkert fixet mandag - ellers må vi jo lige ringe
mvh. Karsten


Jens G (15-03-2009)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 15-03-09 09:15

On Sun, 15 Mar 2009 05:10:54 +0100, Karsten <no@spam.invalid> wrote:

>rlauritsen <rlauritsen@gmail.com>skrev:
>
>>Er der andre der oplever udfald på yousee internet ? Nu har jeg 2 gange
>>i dag ikke haft forbindelse i nogle minutter, og det virker først når
>>jeg tager strømmen af modemet. Jeg bor i Holstebro. Det skal ikke blive
>>ved, for så har de en kunde mindre.
>>
>>Det er efter jeg har fået det der Cisco modem som kan køre 50 mbit. Tror
>>jeg nedgraderer til 12 mbit, hvis det så kører mere stabilt. Og jeg kan
>>vel evt. bare sætte det gamle modem på igen. Det har jeg jo stadig for
>>yousee vil jo ikke have det tilbage igen.
>
> Også her , må efter nogle timer lige resettes , har en kollega med
>samme problem, så det må være noget på centralen ?
>bliver sikkert fixet mandag - ellers må vi jo lige ringe

Man skal altid ringe, når man oplever fejl, og fejlen ikke står på
driftinformation.
Hvis ingen fortæller at der er noget galt, bliver det ikke lavet. Og
jo flere der fortæller om en given fejl, jo højere bliver den
prioriteret.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

rlauritsen (15-03-2009)
Kommentar
Fra : rlauritsen


Dato : 15-03-09 16:07

> Også her , må efter nogle timer lige resettes , har en kollega med
> samme problem, så det må være noget på centralen ?
> bliver sikkert fixet mandag - ellers må vi jo lige ringe

Tak for et ordentlig svar. Jeg ringer mandag. Men det var jo lidt svært
lørdag aften.

N_B_DK (15-03-2009)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 15-03-09 21:33

"rlauritsen" <rlauritsen@gmail.com> wrote in message
news:49bd199d$0$90267$14726298@news.sunsite.dk

> Tak for et ordentlig svar. Jeg ringer mandag. Men det var jo lidt
> svært lørdag aften.


Hvad er så undskyldningen for at du ikke har ringet idag søndag?

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


rlauritsen (16-03-2009)
Kommentar
Fra : rlauritsen


Dato : 16-03-09 20:34

> Hvad er så undskyldningen for at du ikke har ringet idag søndag?

Got me there jeg havde godt nok ikke lige set at de havde åbent
søndag. Min fejl.

Men det er fejlmeldt nu.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177429
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407948
Brugere : 218878

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste